Blåsippan84 skrev 2015-06-21 10:12:13 följande:
Måste fråga om pysventilen . När jag köpte dem så sa Apoteket att det var engångs produkt. Känns ju ganska dyrt att kasta efter varje gång. Går det inte att tvätta och sprita av men kasta om det kommer synlig avföring? Sonen hade kolik och därför jag ej det fanns för 6 år sedan. Låter som en mkt bra uppfinning
Lisa236: ja nu får vi verkligen hålla tummarna. Kan ej föreställa mig 11 mf. Har de plusen varit både efter ivf och spontant? Har ni fått någon förklaring? T1 nära domkyrkan? Blir det bakom kyrkogården?
Har bf 8/7. För några v sedan kände jag att jag inte alls var redo för en förlossningen. Men ju tyngre man blir och sämre sömn så längtar jag nu efter den.
Konstig man är. Om 4 v är bebis här i vilket fall men så trött man är just nu och knappt tror man ska få det lilla knytet.
Def en bra uppfinning med pysventilen. Lillebror kämpar massor men har ändå svårt att få ut så han behöver hjälp en gång per natt. Han har ju legat stilla så länge då på natten så tror det samlas mycket luft då. Jag använder dem faktiskt två-tre gånger då en vän sa tvätta och sprita av. Tror inte det är farligt om man är nogrann. Man använder ju febertermometer mer än en gång. Nu hoppas jag dock att hans tarmar mognar till så jag slipper dem snart. Men jag kör väl på med dem så länge han behöver.
Jag förstår precis känslan av att man är evighetsgravid. Sen helt plötsligt har man knytet och tycker det gick fort ändå. Så konstigt det där. Hur går det smed förvärkarna?