vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Smutsig, lerig och gammal Sjukt kul.
Hej tjejer
En vecka kvar till jul :) imorgon går jag in i v 15! Jippii!
Grattis 737 till lyckat vul !
Jag har berättat för min pappa och barnens farmor nu så de har vecka på sig att smälta nyheten innan vi sätter oss till julbordet och jag ratar hälften ;)
Inga sprudlande glädjeyttringar men det var jag beredd på , fjärde barnet tycker många är mycket men det struntar jag i ! Vi är glada och magen har växt så nu är det svårt att dölja .
Så skönt att känna baby varje dag nu, speciellt eftersom rul blev så sent. Jag känner sparkar, inget fladder här inte. I min gravidapp på vecka 20 (läst i förväg) står det att man kan känna fladder inte sparkar. "Regelrätta sparkar kommer när barnet är större". Betyder det här att jag har en riktig vildbatting??? Eller är appen bara uppskattningar för förstagångsmammor?
Åh vad otäckt. Skönt att känna sparkar! Kom ihåg att man drömde mkt konstiga saker när man var gravid förra gången.
Här har vi fått kräksjuka. Än så länge bara sonen. Blir lagom till julafton för oss andra
Drömde en hemsk hemsk mardröm att bebisen dog. Den kändes så verklig.
Som tur var sparkade babyn flera gånger på rad när jag vaknat.