vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Nu kommer ett riktigt gnälligt inlägg så här i mellandagarna. :-P Känns fel att klaga egentligen men jag börjar verkligen bli riktigt trött på att vara gravid! Undrar hur jag ska stå ut i tre månader till för det känns som en evighet.
Magen är obekväm och bara i vägen, det går inte att sova bekvämt, jag kan inte böja mig framåt och suckar och pustar när jag måste ta mig upp och ner från golvet för att hjälpa sonen med kläderna. Är så himla less på att inte kunna röra mig som jag vill, ha på mig det jag vill eller äta och dricka det jag vill. Längtar så mycket efter ett glas rött, parmaskinka och mögelost att jag tror jag blir knäpp! Är sugen på allt jag inte får äta eller dricka och tycker det känns så orättvist att "alla andra" får.
Ha ha, inte alls gnällig och bitter! Vill bara att det här ska vara över och att vår efterlängtade bebis ska vara här hos oss.
Magen är ivägen som bara den och blir andfådd av att sitta upp och äta typ :-P
Samtidigt vill jag inget hellre än att de skall stanna inne länge länge iom att tvillingar tenderar att både födas för tidigt och dessutom vara mindre än enlingar.