vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Ja de var en oerhört lättnad även om man fortfarande är orolig..tack tack, ja nu får vi hålla alla tummar o tår... Tredje ggn gillt eller vad säger man?=))
Ja de var en oerhört lättnad även om man fortfarande är orolig..tack tack, ja nu får vi hålla alla tummar o tår... Tredje ggn gillt eller vad säger man?=))
Karro: grattis till lyckat vul :)
Mom in the city: wow v 30!! Du måste vara rejält stor nu! Mår du bra?
Själv har jag precis gått in i v 21:) och ser ut att vara i v30 ...(!!)
Härligt med slutspurten! Det känns så nära vid 30 på nåt sätt.
Jag är i vecka 24. Och tiden går så fort, har inte ens börjat kika på vagn. Men det måste ju räcka om några veckor.
Lite kläder har kommit hem men jag hade ju tänkt gå loss efter rul men inte hunnit alls.
Ska till bm senare i veckan, skönt att få koll på värdena nu. Har ju gått några månader sen inskrivningen.
[quote=74758120][quote-nick]Cayenna skrev 2015-01-27 22:34:52 följande:[/quote-nick]Okej, då vet jag....lär ju vara liknande hos dem flesta. Om det inte finns anledning att gå oftare.[/
Jag ska till BM nu på fredag och få var det fem veckor sen jag var där sist men från och med nu kommer jag gå var tredje vecka fram tills han är ute.
Gick på toa imorse och fick syn på att jag har färgade flytningar nu (gul/brunaktiga) aldrig haft de innan... Nu är jag orolig kan jag säga..slängde mig på telefon o sjukanmälde mig.. Kan inte jobba o vara såhär orolig!!
Tack för ditt stöd<3 var helt knäckt imorse då jag hade lite mer bruna flytningar och kände av värk ner till (antagligen molvärk då) .. Tänkte att nä såhär vill jag inte ha de i helgen med dagarna fylld av oro.. Åkte in till gynakuten fick dock sitta där i 6 timmar.. De va värt de, fick åter igen se ett pickande hjärta.. Jag var helt övertygad om att jag fått mf, symtomen är försvunna nämligen.. Men jag hade fel...
Så har ytterligare en vecka gått, vecka 31 (30+0) idag. Känner av i fogarna på kvällarna och ju mer jag ansträngt mig, ju mer ont gör det. Har samtidigt svårt att inte bära och greja, är inte den som ber om hjälp utan fixar gärna själv.
Har börjat boa på riktigt, fixar och donar och har dragit igång massa projekt här hemma. Saker som vi tänkt på att göra länge känns plötsligt väldigt viktiga att få klara innan lillebror kommer. Vad gör dessa hormoner med ens hjärna egentligen?
Hej
Hittade en bild på vagnen som vi vill ha :)
Visst är den snygg? Vet inte im liggdelen ska vara vit eller marinblå....
Vad mysigt att du börjat boa ordentligt. Du är ju ändå inne på slutspurten får man väl säga när man passerat 30. Och din son kom aningens tidigt eller hur var det?
Jag har haft så mycket med jobb och även mkt privat så hinner knappt tänka på lillebror. Men han märks ändå så som han härjar. Njuter mer av magen nu ändå. Nu är jag lagom, det syns utan tvekan men jag är fortfarande smal och smidig. Får se hur länge. Varit hos bm (skrev jag det?. Ska dit om ca 3,5 vecka och sen blir det tätare tror jag. Järnet började bli lågt så nu knaprar jag det. Annars såg allt bra ut. Remiss om kejsarsnitt skickat till sjukhuset jag önskar föda på. Hoppas få kallelse snart för godkännandet. Bm sa dock att det kan ta en månad eller drygt en månad.
Hej
Jag undrar över kejsarsnittet. Varför ska du snittas?
Jag har helt plötsligt blivit riktigt rädd för smärtan vid vaginal FL . Sådär riktigt rädd att jag nästan grinar. Har ju aldrig hunnit få smärtstillande och förra FL hade jag en riktigt knäpp bm som struntade i mig så jag kände mig helt övergiven och kände att jag o sambon fick föda själv .
Tänkte inte ens på att be om en annan bm för jag var mitt i födandet. Efteråt mådde jag jättedåligt och pratade med hennes chef men vad hjälper det. Här sitter man med skräck och funderar på kejsarsnitt . Är det svårt att få? Nån som vet?