vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
De trodde inte det skulle va någon fara men jag fick tid för ul på fredag.. Nu ska man bara härda ut tills dess.
De trodde inte det skulle va någon fara men jag fick tid för ul på fredag.. Nu ska man bara härda ut tills dess.
Här går det nog åt skogen igen (((( varit inne och tagit blodprov idag BARA 35..... och är ju typ på BIM +5 och mina test är lika om inte något svagare idag. Blir såååå ledsen efter alla dessa 13 provrörsförsök och 10 graviditeter så hoppades vi så på denna.....
Måste bara fråga er en sak, precis innan och inunder tiden jag plussa hade jag molvärk rätt ofta.. Nu idag är jag i v 4+6 och känner i princip ingenting mer än att jag he ont i ländryggen.. Och att jag är trött, vet inte om tröttheten beror på en graviditet eller att jag inte sovit så bra o jobbat mycket det sista!! Hur kände ni er? Från en orolig Karro!!!
Det gick bra :) åh så skönt det känns. Nu ska jag njuta av graviditeten.
Undrar av er som kommit längre. När började ni känna av fostret. Är i v 15, 14+3. Längtar så. Hugger till ibland i magen men hoppas det inte är ngt konstigt. Första mamma byxorna inhandlade igår. Och ska shoppa över nätet lite mer ikväll
Usch. Nu måste jag bara skriva av mig. Kommit i svacka. Känns nu overkligt att jag är gravid. Tror nästan inte det ska gå vägen. Har berättar för några kollegor då de började undra i fre och tänkte att nu ska det inte vara hemligt. Kommer gå vägen och om det blir ett sent mf så kommer de ändå få reda på det då jag kommer må mkt dåligt. Men nu har flera andra hört av sig på fb (kollegor på andra plan i huset) och undrar så där är det nu offentligt. Fy. Mår skit för det. Maken tycker jag inte ska tänka som jag gör. Han menar att det spelar väl ingen roll om folk vet nu och sonen vet ju och berättar åt höger och vänster. Men känns ändå jobbigt och nu känner jag inte av ngt av graviditeten vilket gör det mer overkligt.
Vecka 28 idag och tre månader till BF. Nu börjar det faktiskt kännas som att det är en överkomlig tid kvar.
Mom in the city, vad härligt! Har du fått en fin rund kula på magen nu?
Här börjar det anas lite 17+3 idag och 8 dagar till rul? Pojke eller flicka? blir spännande.
Jag känner igen de där med overklighet. Jag har fortfarande inte sagt något på jobbet, det känns nästan som jag ljuger. Efter rul ska jag säga det. Och lägga ut rulbild på insta eller nåt fast tänk om allt inte är bra eller om den inte lever? Usch. Alltid denna oro.
Hej tänkte bara såga att då var det konstaterat igen... ytterligare ett missfall. nummer 10. Känns inget vidare... men bara på det igen. Nästa provrörsförsök i februari .... Lycka till alla
Jag är så trött! Kanske järnet som börjat dala. Ska till bm om drygt två veckor, har inte varit där sen inskrivning och då var järnet bra. Borde kanske kollas oftare? Jag står nog ut tills dess ändå.
Jag har börjat köpa lite bebiskläder. Han har fått två set i 50 och ett i 56. Ska börja fundera på vagn oxå. Har tittat på inredning till rummet, inte handlat ännu men vet ungefär vad jag vill ha. Känns som jag njuter nu äntligen. Rul var nog det avgörande för det.