vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Men så härligt. Och idag stod det 50% i min app. 140 av 280 dagar är passerade.
Men så härligt. Och idag stod det 50% i min app. 140 av 280 dagar är passerade.
Tack snälla ni. Vi berättade för sonen idag. Han blev så glad att han satt och hoppade och skrattade på stolen. Vi flyttade i våras till en 4a. I början sa han att fjärde rummet kan vi renovera till barnrum om han får syskon. När månaderna gick sa jag till slut att vi önskar oss jätte gärna syskon men ibland kan det vara svårt att få. Efter det har han undrat när vi ska renovera gästrummet. Men ikväll ville han gå in där och sa att han vill gärna ha det rummet så kan bebisen ha det som är närmast köket. Så många tankar i det Lilla huvudet
Hej tjejer=)
Hoppas att allt är bra med er..
Efter ett mf v5, ett ma v11 och efter ett misslyckat ivf försök (pga att jag har låg äggreserv för min ålder) så har jag lyckats o bli spontant gravid <3, plussade visst en hel vecka innan bim:)) är väldigt orolig men försöker att tänka på annat!!
Det låter bra. Bättre att börja med det än att stressa i sista stund. Jag ska börja göra i ordning lillkillens rum snart. Det blir kul och mysigt.
Efter rul har faktiskt min oro försvunnit och jag känner att jag väntar barn. Härlig känsla.
Det går ju jättebra att dela så länge dem är små. Nu har vi ett rum över ändå så då blir det naturligt såklart. Ska bli kul att göra i ordning spjälsängen och fixa garderoben och liten hylla till leksaker mm.
Hej!!
Och tack så jätte mycket för att duhåller tummarna, det betyder jätte mycket=)
Idag har de vart en sådan Depp dag, om man bara kunde komma ifrån denna oro, egentligen kan man inte göra något åt detta utan händer de så händer det tyvärr:( sprungit på toa i ett o trott att de vart blod i trosorna..inte känt mig gravid.. Jag tror kanske jag behöver vända mig o prata med någon, eller va ni likadana??
De bruna flytningarna är tillbaka :( blir att ringa BM imorgon o se om jag kan få ett ul, känner mig rätt orolig :(
Okej vad skönt att höra att man inte är ensam om detta, de är ju i princip de ända man inte har kontroll över o de e ju hemskt!!
Tänkte att jag skall ge de några dagar till o se hur de känns, om de inte blir bättre söker jag hjälp!
Oj de va ju länge du höll dig, jag har redan inbokat två tidiga ultraljud, en i v8 och en i v9.. De är iofs bra för mig för fick ju mitt senaste ma i v11 där fostret hade dött 8+4.. Men skall försöka göra som du, ta en dag i sänder.. Känns så himla härligt att kunna dela sina tankar och oro med er=))
Jag delade rum med min syster till vi var ca 10-11år. Det gick jättebra och var kul. Efter det sov vi ändå tillsammans endel.
Jag var lite inne på ett lekrum och ett sovrum till våra små men det verkar inte som vi kör på det ändå... Men det går ju att ändra fram och tillbaka oxå förstås.
Ahh men de va ju bra gjort!! Mitt tidiga mf va i v 4+4 (och där är jag imorgon)
Hoppas dessa veckor går fort nu=)) tur att man jobbar o fördriver tiden lite iallafall