Inlägg från: mimmih |Visa alla inlägg
  • mimmih

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Hej fina tjejer!

Vad roligt att ni har plussat - stort grattis och lycka till!

Själv har jag gjort nästan 90% nu och har BF 10 december. En liten pojke!

• mimmih
    Cayenna skrev 2014-11-12 07:08:14 följande:
    Grattis till pojken! Kul att veta så man kan prata namn på riktigt och relatera till honom. Snart har du din bebis!! Skriv gärna när han tittat ut, undrar vilket datum det blir.

Mitt andra mf hade bf 7 dec. Så tänker lite på både den och hur gammalt första mf skulle varit om jag hade fått behålla. Men nu sitter jag ändå här med ett lyckat kub bakom mig och hoppas. Kanske var det menat att just denna lilla krabat skulle komma till vår familj, vem det nu är.
    Tack! Himla roligt att du har plussat! Vad skönt att du fick bra resultat på KUB.

Ja, där är väl en mening med allt, även om vi inte alltid förstår varför? Även om jag är jätteglad för bebisen i magen, har jag också tänkt på mitt MF och det var lite jobbigt i augusti när det var BF. Först fick jag lite dåligt samvete för det, men jag tror att det är fullt normalt att känna så!
  • mimmih
    Patricia4 skrev 2014-11-12 07:18:20 följande:
    Vad kul att höra från dig! Wow snart dags för FL , galet vad fort tiden går! Lycka till!
    Tack snälla du! Ja, graviditeten har verkligen gått snabbt! Det är inte klokt, jag trodde tiden skulle masa sig fram. : )

Lycka till, till dig med!
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"