vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Bra jobbat, favoritar direkt !
Bra jobbat, favoritar direkt !
B-) Första gången jag lyckas öppna en tråd.
Jag började med mina trombyl i ca 5+4. Lite sent men testade ju sent och sen tog det tid innan jag hämtade ut dem. Jag hoppas på dem nu. Ska ta dem till slutet på graviditeten. Hur länge ska du ta dem?
Tänker du göra vul?
Så roligt med en tråd!
Jag har ju kanske inte plussat nyligen men kommer nog ändå kika in här lite då och då om det går bra.
Är ju gravid igen efter två missfall. 12+4 idag och gjorde KUB i måndags vilket var första UL i denna graviditet. Var så fruktansvärt nervös! Hade svårt art sova natten innan, timmarna på jobbet singlade sig fram och jag hade jättesvårt att koncentrera mig. När jag lagt mig på britsen började jag nästan skaka och pulsen var skyhög, BM började och ganska snabbt såg jag en liten bebis som rörde sig på skärmen och ett hjärta som slog. Kan säga att jag fick tårarna ögonen och jag och maken tittade på varandra med världens största leenden! Allt såg jättebra ut, fick låg risk för kromosomavvikelser och jag var två dagar längre gången än vad jag räknat med så BF är nu 13 april.
Fick en blödning idag, brun men ändå! Fick tillbaka alla känslor från mitt jobbigaste ma.
Fick en akut tid och har sett ett hjärta slå!!! Så nu bokar jag om tiden nästa onsdag till senare.
Känslan att se hjärtat!
Välkommen Amie!
Cayenna: hur går det?
Någon som vet hur tidigt man kan lyssna på hjärtljuden hos BM?
Det känns lite som en evighet till RUL så funderade på att fråga BM om jag kan få komma och lyssna innan dess men är osäker på om det går så tidigt. Med sonen vet jag att vi lyssnade första gången efter RUL.