Inlägg från: Amie |Visa alla inlägg
  • Amie

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Hoppar gärna in här jag med. Har ett långdraget missfall tidigare i år. Blödningarna började i v 6 och allt var klart i vecka 9. Längsta 3 veckorna i mitt liv :(

Nu har vi plussat igen. Är i v6 5+2. Sjukt nervös men försöker att tänka positivt och inte hoppas för mycket! Har som kraftig mensvärk ibland men inget blod ännu. Håller tummarna för växtvärk och att pyret vill stanna kvar denna gången :)

• Amie

Antagligen. BM sa att hon antog att jag ville göra ett tidigt VUL med tanke på min historik. Kommer nog vänta tills det gått 12 veckor tror jag, om jag inte blir erbjuden att göra flera.

Just nu känns det bara som att mf kommer när som. Vet inte varför :/

Håller tummarna att allt går bra för dig! Förstår din oro <3

Cayenna skrev 2014-10-07 15:12:55 följande:

Välkommen i tråden! Håller tummarna för dig! Ska du göra vul?

• Amie

Vilken vecka är du nu i?

mom in the city skrev 2014-10-09 18:27:25 följande:

Ja, det är verkligen spökveckorna nu. Svullnaden om magen har lagt sig också så jag ser mindre gravid ut nu än förra veckan. Med sonen var det likadant, sen kom "riktiga" magen runt vecka 20-25 någonting, får se hur länge det dröjer den här gången.

• Amie

Bara 5+4. Fortfarande osäker på om jag verkligen är gravid eller ej med andra ord! Längtar tills jag passerat 12 fullgångna även om jag gissar att man inte blir ett dugg lugnare efter

mom in the city skrev 2014-10-09 18:53:34 följande:

Är i vecka 14 (13+2). Vilken vecka är du i?

• Amie
    Cayenna skrev 2014-10-10 20:54:40 följande:

Ska du göra som mom in the city och härda ut och vänta med ul till kub?

Bor i Halland och här erbjuds tydligen inte kub alls av etiska skäl. Men kommer bli erbjuden tidig koll om jag vill pga de tidigare missfallen.
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"