vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Åh, grattis till alla nya plus!!!! Det går ju supersegt till v 12 och sen rusar tiden
Åh, grattis till alla nya plus!!!! Det går ju supersegt till v 12 och sen rusar tiden
Fick en blödning idag, brun men ändå! Fick tillbaka alla känslor från mitt jobbigaste ma.
Fick en akut tid och har sett ett hjärta slå!!! Så nu bokar jag om tiden nästa onsdag till senare.
Känslan att se hjärtat!
Hur har det gått Cayenna? Vill så gärna att det är din tur!
Listeria - www.internetmedicin.se/page.aspx
Toxoplasma - www.internetmedicin.se/page.aspx
Bebisen lever fortfarande! <3 Jättesöt och vinkade och svalde vatten.
Och kubdelen gick jättebra, låg sannolikhet!
Har fått huvudvärk av all spänning som släpper nu. Jag vågar hoppas och se framåt lite mer nu!
Mom in the city - grattis till lyckat RUL och en liten lillebror!
JhjärtaK - det skall inte vara något trassel att bli tillfälligt heltidssjukskriven....
Blåsippan - tänk att det alltid finns de som har koll. Jag är alltid sist att fatta.
Cayenna - har ju lovat rapportera hur det går . BF +9 idag. Det har varit ok att gå över tiden första veckan men nu börjar jag ledsna. Det blir igångsättning på söndag om inget hänt innan dess. Trodde aldrig jag skulle gå över så här länge med tredje barnet...
Nu kommer uppdatering som utlovat . Igår föddes vår lilla tjej 13 dagar över tiden. Förlossningen gjorde såklart ont men blev ändå så bra jag kunde föreställa mig! Vi är kvar på bb då hon har ett litet blåsljud på hjärtat som skall kollas upp med ultraljud men sen hoppas vi få klartecken och få åka hem.
Glögg från vanliga affären är det okej? Eller är det kört den här december??
Gillar egentligen att bo på liten yta så att man alltid är med
Gillar egentligen att bo på liten yta så att man alltid är med
Hej tjejer
Ser att ni pratar om huvudvärk. Har haft riktigt ont de senaste veckorna , nästan som migrän . Blev nästan rädd för det aldrig gick över..,nu är det bra igen tack o lov.
Har glada nyheter: Rul gick jättebra och det verkar bli en liten flicka:) vi är så glada :))
Någon av er som väntar killar och bor i Stockholm? Tips från blocket m.blocket.se/stockholm/Barnklader_i_storlek_50_56___paketpris_58949285.htm
Min tjej är ju för stor för dessa men jag har tydligen kvar bevakningen på blocket
När kommer den först bebisen här?