vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Har ett ma och ett mf i bagaget.
Ma upptäcktes i v 11 men utvecklingen hade stannat av i v 6. Småblödde i sotrt sett alla veckorna för minsta lilla. Fick ett vul vid hälsosamtalet för att bestämma graviditetens längd men där såg det på tok för litet ut. Två veckor senare cid en blödning , gjorde jag ett nytt vul. Då hade det växt till sig och hjärtat slog. V 6 var beskedet då. Antagligen hade det avstannat bara någon dag därefter.
Mf kom igång i v 6+1 och när jag var inne på vul efter några dagar såg man inga tecken på graviditet, så antagligen hade det inte ens hunnit fästa förräns det hade släppt igen.
Nu är jag gravid igen och är idag på 8+3.
Har inte gjort något vul/ul. Hoppas innerligt att det går vägen. Än så länge har jag inte blött något och testen har varit starka från start vilket de inte var sist (vrt att det inte betyder nåt).
Ska på ul den 17. Vill intr göra det för tidigt eftersom jag blivit vis av erfarenhet. Tiden går dock sjuk långsamt och det är nästan så man blir förvånad när man går på toa och där inte är blod på pappret.