LillaSandra skrev 2014-11-02 23:49:42 följande:
Även om man vet var man står i förhållandet finns det ju ändå alltid en liten del av en som är orolig för att ens partner skulle känna annorlunda, eller byta ut dig mot en annan. Så att se ens partner dansa så intimt med någon annan kan självklart väcka små känslor av svartsjuka, skulle man inte bry sig alls anser jag att man tar sin partner lite för givet, även om man självklart ska kunna lita på varandra så pass att man vet att man aldrig skulle göra något med en annan person.
Men känslan man kan få i en fox är verkligen bättre än sex många gånger som någon här skrev tidigare, det är så sensuellt och man blir verkligen upphetsad på ett helt annorlunda sätt än man blir i sängen. Man blir så uppslukad i stunden att man bara stänger ute hela världen och njuter av killens händer som för en så perfekt och självsäkert i musiken, det är verkligen oslagbart!
Vet man själv om hur perfekt en fox kan vara tror jag det är väldigt svårt att ignorera faktan att ens partner kan känna den känslan med en annan person, vilket skrämmer en då man helst av allt vill vara den enda som får partnern att känna sig så speciell.
Så svartsjuka skulle jag säga är normalt när det gäller dans, och framför allt fox. Så länge man inte börjar agera ut för mycket utan kan hålla svartsjukan för sig själv så är det bara hälsosamt, det visar ju hur mycket din partner betyder för dig och att du är rädd att förlora den!
Ok, men den upphetsning du känner säger du vara starkare än sex, men är det ändå samma känsla? Att du blir fysiskt kåt av det? Känner du även som tjej i en intim fox, att killen blir kåt och får stånd?