Inlägg från: Anonym (pappan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pappan)

Nejnejnej

Varför säger sonen att han inte tycker om pappan?

• Anonym (pappan)
    Anonym (qw) skrev 2014-09-30 22:38:02 följande:

Vad fan gör du i tråden??

;)
  • Anonym (pappan)
    Anonym (panikslagen) skrev 2014-09-30 22:53:01 följande:

Anonym (pappan) Ja liksom hur ska jag veta det??

Det är väl ditt barn, känner du inte till dennas känslor? Då har du nog större problem än en orosanmälning. ^^
  • Anonym (pappan)

En 5åring kan även överdriva och fantisera ihop mycket. Speciellt om denna känner att du själv är i konflikt med samma person.

Vad är meningen med din tråd? Att ditt barn inte gillar pappan? Eller att du är orolig för anmälan?

• Anonym (pappan)
    Anonym (panikslagen) skrev 2014-10-01 09:18:23 följande:

Jag är inte i konflikt med pappan i nuläget och har aldrig varit.

Det är han som har varit svartsjuk och gjort allt för att jävlas med mig under dessa två år.

Om jag hade känt att det vore befog för en anmälan så hade jag inte brytt mig, men nu var detta bara mina tankar som jag berättade för min handläggare och hon drar i gång detta.

Jag har jobbat på fsk så är medveten om att barn i hans ålder kan säga mycket tok.

Jag litar på att exet tar hand om vår son när det är hans v. trots att vi har haft våra dispyter.

Sen att han är en pain in the ass mot mig, ja det får jag väl ta.

Du säger ju emot dig själv. Pappan kan knappast vara i konflikt med dig utan dig eller?

Och du kanske inte ska sitta och överdriva en situation till myndigheter om du nu egentligen inte tycker så!?

Och du litar på att pappan tar hand om din son, du behöver INGET mer. Begränsa kontakten och fortsätt lita på honom och sluta snacka så mycket så blir det nog bra.

Fattar ännu mindre nu dock vad du var ute efter med denna tråd?
  • Anonym (pappan)

Är väl bara ännu en av FLs bittra biomammor?

Eller hade du något svar?

Svar på tråden Nejnejnej