Tjejer! Hur reagerar ni när en tjej raggar på er?
Helt ärligt så vet jag inte, men jag fattar å andra sidan inte när män raggar på mig heller. Jag är tydligen flörtig eller alltså öppen och glad mot alla oavsett kön, jag vet inte hur man raggar alls. Så sannolikheten är stor att jag bara skulle skoja vidare och vara trevlig utan att förstå att du menade mer eller ville mer än så.
Men om jag skulle fattat eller om du hade varit sådär super tydlig så hade jag tagit det som en komplimang även om jag inte var intresserad, skulle inte känna mig ofredad, då hade du ju fått uppföra dig illa och tafsa på mig utan lov, fast då hade jag blivit förbannad. Hade jag känt attraktion tillbaka så hade jag såklart blivit nyfiken på vad det kunde bli av det.
Är jag vette fan vad jag är känslomässigt heterosexuell och sexuellt bisexuell. Vet jag hitta något eget ord för det där på en sida en gång. I vilket fall jag blir inte kär i kvinnor eller det har inte hänt hittills, är 34. Jag har väldigt svårt att se mig själv leva med en kvinna för jag formligen älskar kuk och jag hade saknat det som fan.