Inlägg från: Anonym (En annan Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En annan Man)

Hur hittar man en älskarinna

Det är enkelt.
    Precis på samma sätt som du träffade din partner, eller på samma sätt som din bror, din bästa vän eller din arbetskamrat träffade sin partner.
    Genom att göra sig själv så attraktiv som möjligt (läs på vad kvinnor vill ha, om du inte vet...).
    Starta radarn, bli öppen för det och sök aktivt efter möjligheter.
    De flesta förhållanden (långa eller tillfälliga...) uppstår på jobbet eller genom kontakter i de umgängeskretsar man har.
    Även internet. Men personligen tycker jag nätet är överskattat och att det tar för lång tid att sortera. Risken med internet är att man "snöar in" bara på detta enda alternativ.
    Om det inte räcker så får man fundera på hur man ska öka sin umgängeskrets och skapa nya kontaktytor. Vilken typ av kvinna vill jag träffa? Var finns dessa kvinnor? T ex danskurs, matlagningskurs, motionsspåret, föreningen, slalombacken, etc, etc...
    Om du sköter dig som en riktig man så är möjligheterna nästan oändliga. Det finns mycket få riktiga män därute så konkurrensen är relativt liten medan det finns mycket god tillgång på "törstande" kvinnor...

• Anonym (En annan Man)

Tvärtom; kvinnor vill gärna ha en man som redan är "godkänd" av en annan kvinna. Referensen minskar risken att hon gör ett misstag. (Det finns forskning på detta och jag och många jag känner kan också intyga detta faktatum.)

Väldigt många kvinnor är inte alls rädda för detta. Se dig omkring för tusan, massor av kvinnor byter man eller har en extra man!

Alla har möjligheter.
    Om du nu har ett socialt liv så kan jag nästan garantera att där finns möjligheter, om inte annat så finns säkert möjligheter bland "bekantas bekanta".
    Men om din inställning är att du är helt unik och du är den enda personen på jorden som inte har några möjligheter så har du ju självfallet gjort det omöjligt för dig själv.

Svårigheten med att träffa någon på nätet har jag redan kommenterat. Kanske har du snöat in på detta alternativ? Du kanske prioriterar din tid med att porrsurfa, runka och kolla kontaktsidor? I så fall har du ju själv valt att skaffa dig väldigt små möjligheter.
    Men även i detta fallet så är det alls inte omöjligt få napp trots att du är i ett förhållande. En del tjejer/kvinnor föredrar faktiskt att ha ons med, eller att vara älskarinna, till en upptagen man.

Ta dig i kragen och låt oss slippa mera lipande och gnäll från din sida!
    Om du sköter dig som en riktig man så är möjligheterna nästan oändliga. Det finns mycket få riktiga män därute så konkurrensen är relativt liten medan det finns mycket god tillgång på "törstande" kvinnor...

• Anonym (En annan Man)

F ö så håller jag med Asimovaren.
    Men det hör ju inte hit eftersom det med hänsyn till trådstarten är ot

• Anonym (En annan Man)
    Som sagt:
    Om din inställning är att du är helt unik och du är den enda personen på jorden som inte har några möjligheter så har du ju självfallet gjort det omöjligt för dig själv.

Om du nu är den enda och helt unika personen på jorden som inte har några möjligheter så är det ju bara att acceptera.
    Varför startar du då denna tråden?

(Jag hävdar fortfarande att om det skulle vara omöjligt för dig så beror det endast på att du själv har valt att göra det omöjligt för dig själv!)
  • Anonym (En annan Man)

Glömde att jag redan skrivit detta till dig:
    Ta dig i kragen och låt oss slippa mera lipande och gnäll från din sida!

• Anonym (En annan Man)

Nu hänger jag inte med... ursäkta om jag är förvirrad (trött?)
    Är TS = xmomo06?
    Är du då man eller kvinna?
    I denna tråden utger du dig för att vara man.
    Men i din profil utger du dig för att vara kvinna?

Trollar du?
    Eller är det bara jag som är förvirrad?

Svar på tråden Hur hittar man en älskarinna