Amber82 skrev 2014-10-10 10:42:15 följande:
Haha, förlåt, men du fick mig att le denna dag som har börjat allt annat än bra

Det är verkligen helt sjukt vad privata och intima äckelheter man delar med sin partner när man är gravid och föder barn, man får hoppas att dom värsta detaljerna förträngs av den andre...

Hahaha min man minns ALLT, han kan komma ihag vad hans kompis hade for farg pa skorna torsdag 15:e juli for 10 ar sedan!!! Han stod ju saklart dessutom bredvid lakaren och tittade pa nar sonen foddes.. har fatt beskrivningar om hur det sag ut nar han sag sonens huvud inne i "kanalen" och hur rumpan sag ut nar jag krystade.. TACK for den liksom

Han verkar dock alska mig mer an nagonsin efter att vi fick sonen sa det ar ju tur det, lite stopp i toan var inga problem

Sara Viktoria skrev 2014-10-10 11:12:40 följande:
Skönt att det gick till slut! :) äsch gubbarna får vänja sig vid allt äckel, de borde nog överleva det tycker jag. De får ju bara höra eller se det, medan vi måste genomlida allt :)
Ja jag kan förstå att du saknar snö! Fastän det är skönt med värme så är vintern härlig på sitt sätt. Om man bortser från alla lager kläder som barnen måste ha på sig så finns det mkt att leka i snön :)
Vi bor uppe i bergen sa ibland far vi pyttelite sno men forra aret var det for varmt :( Men for 3 ar sen fick vi ca. 5 cm som stannade i en hel dag hahaha. Inte mycket men alltid ngt :) Jag tycker det ar sa trist med varme hela tiden, sonen ar ju mest bara halvnaken.. Jag vill ju ta pa honom gulliga mossor och vantar och se honom i tjocka overaller sa han ser ut som en liten Michelingubbe

Och det suuuuger att aldrig ha sno pa julafton alltsa.. Jag ar ju van vid 2 meter sno vid jul!
örnen skrev 2014-10-10 17:09:39 följande:
Kör ni knipövningar? Jag har "snippgympa" på instagram för att påminna mig själv.
Jag har varit dalig den har gangen men med forsta sonen blev det mycket snippgympa! Det hjalpte verkligen, hade aldrig problem med urinlackage och snippan var i nyskick efter nagon manad efter sonen foddes