• Slumpan

Nya BF Februari 2015!

29 år första barnet BF 14/2 pojke, bor i Skara :)

• Slumpan

Finns ju en tråd som kan vara kul att länka till i TS kanske, BF februari 2015 - BILDTRÅD. Kan inte få fram länken från mobilen :)

• Slumpan
    akbejan skrev 2014-09-25 14:40:38 följande:

Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest smile5.gif

Helt ok att gnälla om man behöver det också!! Inte konstigt när du mår så, usch lider med dig.
  • Slumpan
    kiriaki skrev 2014-09-25 18:43:41 följande:

Okej sahar ser listan ut just nu! tankte vanta med att lagga upp den tills alla gjort sina RUL Glad

Embr - 25 år, första barnet, BF 2/2- överraskning - Sambo och bor i Helsingborg
    kiriaki - 30 år, andra barnet, BF 2/2 - Pojke - Gift och bor i Södra Kalifornien (från Norrbotten)
    praliin - 24 år, första barnet, BF 4/2 - Flicka - Bor i Lund med sambo
    elless - 25 år, första barnet, BF 8/2, Pojke - Bor strax utanför Vimmerby, Småland
    Mymlisen - 32 år, andra barnet, BF 9/2 - Flicka - Bor i Gävle
    Amber82 - andra barnet, BF 9/2 - överraskning - Bor i Gävle
    Johannaa3 - 25 år, andra barnet, BF 11/2 - överraskning - Bor i Nyköping
    jemo2014 - 30 år, första barnet, BF 12/2 - överraskning - Gift och bor i Stockholm 
    Sezzie - 23 år, första barnet, BF 13/2 - Vet snart! - Gift och bor i Norrköping
    Slumpan - 29 år, första barnet, BF 14/2 - Pojke - Bor i Skara
    Mariiiah - 26 år, andra barnet, BF 18/2 - överraskning - Bor i Norrbotten
    mocha8676 - 27 år, första barnet, BF 19/2 - Flicka - Bor utanför Karlstad <3
    Johannniii - 23 år, tredje barnet, BF 21/2 - överraskning - Gift och bor i Halmstad
    Saken86 - 28 år, första barnet, BF 22/2 - Flicka - Bor i Norrbotten
    Johanna1988 - 26 år, andra barnet, BF 23/2 - Flicka 
    Loncelot - 31år, tredje barnet, BF 26/2 - överraskning - Bor i Stockholm
    Tack och bra jobbat både med ny tråd och lista! Tack för att du tog tag i det :)
  • Slumpan
    chatrine1986 skrev 2014-09-25 18:59:33 följande:

Heej..

Bor i Skara.

Väntar 2a barnet den 24/2 Ska på UL den 1/10

Hej!

Kul med en till från lilla Skara ;)
  • Slumpan

Unberbart att katten bajsar i badrummet medan jag är där precis när jag är riktigt illamående! Ännu mer underbart att jag trampar i skiten som måste hålla exakt kroppsvärme då jag inte märker detta och går runt och kladdar med det innan en enormt sur bajsdoft sprider sig. In med mig i duschen innan jag spyr och fram med rengöringsmedel för sambon, herregud hur dumt kan det bli!

• Slumpan
    chatrine1986 skrev 2014-09-26 13:32:10 följande:
    Heej.. jasså smile1.gif vad roligt... När har du BF??
    14/2 på självaste alla hjärtans dag :). När har du? Jag är född 85, och du 86 misstänker jag med tanke på ditt alias? ;)
  • Slumpan

Idag har jag handlat första babykläderna! Bra rea på Kappahl + gratis body och 25% på valfri vara från allt för föräldrars babypaket. Det finns sååå mycket fint :)

• Slumpan
    mocha8676 skrev 2014-09-27 20:53:27 följande:
    Hur får man det babypaketet? Hört om det tidigare. Valfri body?
    Det var bara att bli medlem hos allt för föräldrar så fick man kupong hemskickad. Valfri body var det också ja :)
  • Slumpan
    örnen skrev 2014-09-29 21:15:46 följande:

Någon mer som har en mage som spänner?

Idag spänner nämligen min mycket, känns som om huden inte räcker till! Obehaglig känsla faktiskt.. Kanske är så att magen växer mycket nu? Tycker den har blivit mycket större på bara någon dag..

Jag tycker det spänner rätt bra i huden, känns nästan som att man ska spricka! Smörjer morgon och kväll med Apotekets olja i förhoppning om att det ska hjälpa lite och hålla huden smidig.
Svar på tråden Nya BF Februari 2015!