Nya BF Februari 2015!
29 år första barnet BF 14/2 pojke, bor i Skara :)
29 år första barnet BF 14/2 pojke, bor i Skara :)
Finns ju en tråd som kan vara kul att länka till i TS kanske, BF februari 2015 - BILDTRÅD. Kan inte få fram länken från mobilen :)
Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest
Okej sahar ser listan ut just nu! tankte vanta med att lagga upp den tills alla gjort sina RUL
Heej..
Bor i Skara.
Väntar 2a barnet den 24/2 Ska på UL den 1/10
Unberbart att katten bajsar i badrummet medan jag är där precis när jag är riktigt illamående! Ännu mer underbart att jag trampar i skiten som måste hålla exakt kroppsvärme då jag inte märker detta och går runt och kladdar med det innan en enormt sur bajsdoft sprider sig. In med mig i duschen innan jag spyr och fram med rengöringsmedel för sambon, herregud hur dumt kan det bli!
Idag har jag handlat första babykläderna! Bra rea på Kappahl + gratis body och 25% på valfri vara från allt för föräldrars babypaket. Det finns sååå mycket fint :)
Någon mer som har en mage som spänner?
Idag spänner nämligen min mycket, känns som om huden inte räcker till! Obehaglig känsla faktiskt.. Kanske är så att magen växer mycket nu? Tycker den har blivit mycket större på bara någon dag..