Nya BF Februari 2015!
27 år, första barnet. Bf 19/2 flicka!
Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest
Efter några jobbiga år med IVF behandlingar så väntar vi första barnet BF16/2.
Många som väntar flickor här, ni som vet kön, stämmer det med den kinesiska kalendern?
Enligt kinesiska kalendern ska ja få en flicka dock hoppas ja på pojke, men blir glad oavsett kön men har en av varje o skulle gärna ha en pojke till.
Idag har jag handlat första babykläderna! Bra rea på Kappahl + gratis body och 25% på valfri vara från allt för föräldrars babypaket. Det finns sååå mycket fint :)
Ja tycker om namnet Algot men känner så länge ja inte vet vad det är för nått i magen så vet ja inte hur seriöst ja kan tänka på namn hihi måste ha ett kön först!
Idag har vi köpt barnvagn!!!
Tips för er som ska köpa helt ny:
På jollyroom.se har de idag 100 kronor rabatt per 1000 kronor du handlar för och det gick att kombinera med redan nedsatt vara
Vi köpte ett startpaket med Brio Go Next ligg+sittdel + babyskydd för 10.995 kronor (nedsatt från 13485 kronor). Sedan 1000 kronor till i erbjudanderabatt så total kostnad 9.995 kronor och totalt "sparade" vi 3490 kronor. Tjohoo!
Mer om barnvagnen i bloggen, länk nedan:
Vilken fin bild Sara! Själv är jag lite för överviktig för att ha en synlig bebismage.. :( men kan känna tydligt att magen växer.. Dröjer nog inte länge innan det syns.
Jag har ju turen att kunna somna om direkt efter mina toabesök. Men ibland är jag så trött när jag vaknar att jag struntar i att gå upp, ignorerar att jag är kissnödig :)