BF april/maj 2015 och tidigare haft HF/grav.kompl.
Ingen diabetes tack och lov! Bara att överleva de sista 9,5 veckorna nu
Ingen diabetes tack och lov! Bara att överleva de sista 9,5 veckorna nu
Hoppas alla mår bra!
Är det någon mer än jag som har mycket sammandragningar? Och isf hur mkt är normal enligt er Bm?
Här är en till som börjar må sådär..
Har varit sjuk nu i veckan (mykloplasma) men har mått ok senaste dagarna. Idag mår jag dock riktigt dåligt, samma tecken på HF som tidigare graviditeter. Intalar dock mig själv att det beror på mykloplasman trots att blodtrycket stigit. Nåja...ny kontroll hos BM nu i veckan, bara att hålla tummarna och ta det lugnt!
Usch bakterier i lungan låter sådär kul... Usch..
Mitt blodtryck va nu på 130/75.. När ja blev inlagd förra gången hade jag 125/65 så det är ju inte högt så det va tur dom tog blodprover den gången.. Än så länga har ja inget plus på urinstickan så hoppet finns några v till kanske:).. Har ni börjat svullna upp ngt då?
Alla friska och krya? Inga bebisar som kommit än?
Alla prover bra här också går till bm 1-2 gång i veckan nu när jag nått samma period i grav som Hf dök upp första gången. Så det känns tryckt
Har ont i huvudet jämt, men det är nog beroende på graviditeten överlag
Är i v.24+5 idag. Fick HF tidigt förra graviditeten också, och sen föddes dottern i v.27 efter att jag drabbats av HELLP.
Känner tack och lov inte av havandeskapsförgiftningen allt för mycket ännu. Däremot har jag fruktansvärt ont i ryggen hela tiden, plus att det är påfrestande psykiskt att ha drabbats av HF igen, har nog inte riktigt bearbetat allt som hände sist.
38+0 idag och alla värden ser bra ut.
Så denna gång verkar det hålla hela vägen!
Skönt att det ser bra ut för er andra! Hoppas att ni klarar er från HF och snart har era bebisar hos er
För min egen del så har jag varit inlagd på sjukhus i ca 1,5 vecka. Har nu fått permission över helgen. Äggvitan ligger på +2, men lyckades tjata till mig en permission trots detta. Tvillingarna kommer att plockas ut med kejsarsnitt absolut senast 1/6..
Någon som fått bebis än??
Jag är på bf+6 och håller på att dö av leda och utmattning ...
Imorse kom han! Lillen vägde 4,5 kg och vi mår alla bra!
Hoppas ni andra får må fint resten av tiden!