Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Ja den beter sig väldigt konstigt.

Men mensen kom idag.

Vilket gör mig väldigt glad för de betyder att jag har ÄL fredag 19/12 och min man kommer hem på torsdagen innan och e hemma sen så då skall de verkligen liggas ;p

Så nu tar vi nya tag och satsar på nästa månad ett plus i julklapp hade inte varit fel :)

• zandraa4848

Så här i väntan på ÄL undrar jag hur de går för våra gravida? Hur långt har ni kommit nu, och hur mår ni? :)

• zandraa4848
    kokos skrev 2014-12-12 11:09:43 följande:

Jag är i vecka 10. Den värsta tröttheten har gett med sig dock är illamåendet kvar. Äter lergigan fortfarande som hjälper iallafall. Mår ganska bra faktiskt smile1.gif
    Skönt att höra att du hittat nått som hjälper de e hemskt annars..

Det går ju ändå framåt för er. Har ni berättat för dom andra barnen?

Gud va jag längtar efter plus nu :)
  • zandraa4848

Här går de bra vi "jobbar" just på ÄL perioden har ÄL i morgon så de e full aktivitet här ;p

Så nu hoppas jag med på ett plus.

• zandraa4848
    lovley00 skrev 2014-12-20 00:03:45 följande:

Jahappp då har äl passerat och dags att vänta in bim.! Hur går det för er andra?

Håller tummarna för er :)
  • zandraa4848
    Muffins81 skrev 2014-12-20 15:56:29 följande:

Är i vecka 15 nu, lyssnade på liten senast igår. Tiden går oändligt långsamt men samtidigt fort! Har berättat för barnen, våra killar blev glada och lillasyster började grina. smile2.gif "Jag vill inte vara med när den kommer ut...då går jag in på mitt rum" smile3.gif

Goa ungar :)

Hur går de med måendet?
  • zandraa4848
    lovley00 skrev 2014-12-23 22:15:46 följande:
    Kom lite mer blod idag så är mer mellan blödning då än nid. Skit kropp, jag ger upp. God Jul till er.
    ge inte upp snart så får vi plus oxå :)

God jul :)
  • zandraa4848
    lovley00 skrev 2014-12-26 13:45:28 följande:
    När har du bim?
    2/1 har jag Bim så nu vill jag väntar jag på att få testa :)
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?