Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Malvik skrev 2014-11-16 17:44:26 följande:
    Oj vad jobbigt! Har han jobbat så länge?
    Ja han har jobbat så i 4,5 år så jag e van men de e inte lätt att passa in ÄL när han e där :/
  • zandraa4848

Måste fråga er om ÄL test!

Jag har provat nu varige dag nu sen mens och får samma utslag hela tiden även när jag "skulle" haft mens.

• zandraa4848
    lillabambi skrev 2014-11-20 07:58:51 följande:
    Starka eller svaga?
    Dom e tydliga men inte som kontroll strecket.
  • zandraa4848
    Skogsnäva skrev 2014-11-20 14:13:35 följande:

Hej! Är alla här redan gravida? Vi vill också ha en fyra och blev så glad då jag hittade tråden, men den har ju varit igång ett bra tag ????

Hej hej du e så välkommen in här några av oss är redan gravida och några väntar fortfarande på plus :)
  • zandraa4848
    Mandy1 skrev 2014-11-22 21:00:29 följande:

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december smile1.gif Håller verkligen tummarna!

Du e välkommen :)
  • zandraa4848
    Mandy1 skrev 2014-11-24 05:43:58 följande:
    Ja väntar med spänning. Fy vilken tid det ska ta mellan äl och bim. Har du också bim då i krokarna?
    Jag har Bim 2/12 när har ni Bim?
  • zandraa4848

Vi har en mitchbitchi 6 säten så vi går plats dom lite dårligt lastutrymme när vi åker alla.

• zandraa4848

Så roligt att tråden växer och hoppas att vi kan följas åt hela vägen!

Grattis till er som plussat och välkommen alla nya :)

Själv har jag Bim på tisdag och inga känningar men väntar med spänning på se om de blev nått denna månaden :)

• zandraa4848

Ja mensen är tre dagar sen och inget plus inga symtom. Så avvaktar till nästa vecka har den inte kommit eller inget plus så får jag väl ringa gyn. Förra månaden va den 6 dagar sen.

Den brukar inte vara sen annars har haft koppar spiral och och sen jag tog ut den har mensen blivit jätte konstigt.

Kan de bero på den eller så kanske de e stress :/

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?