Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Det e ganska intressant detta för jag har oxå höra att de e vanligare hos tidigt födda.

Men de kan ju vara antigen eller. Skall bli kul å se när denna lille har tänkt att komma tidigt eller sent och se om den får de eller inte tycker de e intressant om man kan se en röd tråd iaf bland sina egna ;)

• zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-04-10 11:26:35 följande:
    Jag har tänkt tanken på att till och med göra abort för att orka med mina tre barn, solen skiner och jag orkar knappt ta mig ur sängen Medans mannen är 40 mil bort, tycker så Syndom dom, men jag ringde min läkare och hon är övertygad om att det kommer bli bättre, jag hoppas verkligen det. Jag är som tur är fortfarande mammaledig, vet inte hur jag skulle kunna ta mig till jobbet.. Jag ska egentligen gå tillbaka 1 september och kommer bli snittad ca 30 oktober.. Hoppas jag kan få vara hemma sista två månaderna också
    Förstår dig verkligen mina barn har varit hos sin moster i Stockholm några dagar och kom hem igår. Idag e en helt okej dag så jag har fått städat hemma och så blir de bollandet och lunch på Ikea idag haha känns som en lagom aktivitet haha

Har du redan fått tid för snitt?
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-04-10 20:11:54 följande:

Hmm när jag körde plackers nyss så bokstavligt rann det blod ur munnen, kroppen här svällt en del och jag är öm på vänster sida vid äggstocken och bak i svanken samt är väldigt varm. Har aldrig haft dessa tecken vid grav tidigare, men inte vid PMS heller... Vi får se på söndag om inte mensen hinner komma smile1.gif

Håller tummarna :)
  • zandraa4848

Tråkigt att de inte blev nått plus för er :/

Själv har jag ringt och bokat tid för inskrivning. Skall ve dom kolla järnet när jag ändå e där å se om de kan vara de som påverkar min trötthet så här extremt.

Fick berättat för chefen idag då allt höll på att falla samman humör, verk och trötthet.

• zandraa4848
    RobzMarley skrev 2015-04-17 06:19:02 följande:

Hej allihop!!! Har inte loggat in på ett tag och ville bara se hur det går för alla!!

Jag blir stressad haha av att logga in för mkt och så påverkar det min cykel.

Den är som en klocka. Jag tempar testar äl och käkar vitaminer. Några månader kvar nu innan vi sätter igång.

Jag berättade att vi egentligen vill hinna köpa hus innan.. Det var väldigt nära i måndags men vi föll på mållinjen. Huset gick dock upp 500.000 kr över utgångspris.

Sen!! Ni med adhd.... Jag berättade också att jag jobbar i skolans värld och möter dessa barn dagligen. Nu år det så att min man kanske har det och det hade jag aldrig gissat. Har nämligen känt honom under skoltiden. Det var en tant på hans kontor som hade allvarligt prat och nu ska han "testas". Detta är en lugn men impulsiv man med temperament. Haha. Men det har jag med. Kan gå hett till i våra diskussioner.

Jag ville bara veta mer om hur det är att leva med diagnosen som vuxen. Vad kan jag göra?

Ha en fin dag allihop!!

Tråkigt med huset hoppas ni hittar ett annat snart.

Vi skall kolla på ett i morgon :)

Jag fick min diagnos som vuxen och har aldrig sett mig själv som nån med adhd heller innan men nu när jag vet har jag fått en helt annan förståelse till många beteenden. Jag får ingen medicin. Men jag har kunnat ta till mig de och lära mig av mig själv. :)
  • zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-04-17 15:28:04 följande:

Igår fick vi se vår lilla fyra <3 helt fantastiskt att ännu ett litet liv växer där inne . Vilken lycka det är varje gång! Ca 16 november blev BF och redan nu i vecka 9+2 ser den så bebisaktig ut :) phpoKt5GM36229.jpg

Gud va avundsjuk jag blir jag vill oxå se våran lilla.

De blir så verkligt då. :)

De e så fascinerande att se hur dom utvecklas :)
  • zandraa4848

Gud va less jag är på att mår illa och dessa foglossningar redan hur skall man orka... Idag e ingen bra dag!

• zandraa4848

Hej hej hur går de för alla?

Själv mår jag inge vidare och går in i vecka 9 imorgon hoppas de vänder snart...

• zandraa4848
    Carolaj83 skrev 2015-04-28 12:54:39 följande:

Zandra du får tänka att det är ett bra tecken att du mår dåligt.

Jag har bim på fredag... Men känns som man börjar vänja sig att få ner tester. Igår lämnade mannen in spe r man prov för att komplettera vår remiss att få ivf,

Jo de e väl så. Ringde in till bm idag och fick komma in på proverna som jag skulle ta vecka 12 plus att man tog prov för att kolla sköldkörteln. Sen tycker hon jag skulle gå ner i tid på jobbet för att orka med barnen mer.

Håller tummarna för er och hoppas att proverna går bra :)
  • zandraa4848

Här går de sådär mår fortfarande inte så bra men har börjat jobba halvtid idag. Känns mycket bättre att kunna vila några timmar innan jag hämtar barnen så jag orkar med dom igen. Sen har jag fått tis för att ul i vecka 12. Gud va jag längtar dit <3

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?