RobzMarley skrev 2015-04-17 06:19:02 följande:
Hej allihop!!! Har inte loggat in på ett tag och ville bara se hur det går för alla!!
Jag blir stressad haha av att logga in för mkt och så påverkar det min cykel.
Den är som en klocka. Jag tempar testar äl och käkar vitaminer. Några månader kvar nu innan vi sätter igång.
Jag berättade att vi egentligen vill hinna köpa hus innan.. Det var väldigt nära i måndags men vi föll på mållinjen. Huset gick dock upp 500.000 kr över utgångspris.
Sen!! Ni med adhd.... Jag berättade också att jag jobbar i skolans värld och möter dessa barn dagligen. Nu år det så att min man kanske har det och det hade jag aldrig gissat. Har nämligen känt honom under skoltiden. Det var en tant på hans kontor som hade allvarligt prat och nu ska han "testas". Detta är en lugn men impulsiv man med temperament. Haha. Men det har jag med. Kan gå hett till i våra diskussioner.
Jag ville bara veta mer om hur det är att leva med diagnosen som vuxen. Vad kan jag göra?
Ha en fin dag allihop!!
Tråkigt med huset hoppas ni hittar ett annat snart.
Vi skall kolla på ett i morgon :)
Jag fick min diagnos som vuxen och har aldrig sett mig själv som nån med adhd heller innan men nu när jag vet har jag fått en helt annan förståelse till många beteenden. Jag får ingen medicin. Men jag har kunnat ta till mig de och lära mig av mig själv. :)