Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Vanilla ice queen skrev 2015-02-02 12:46:35 följande:
    Jag vet varken när jag har ÄL eller BIM. Testar fortfarande possitivt smile4.gif

Spännande, har du några tecken som tyder på grav?
    Oj vet inte känner mig lätt illamående men har gjort de sen jag plussade förra gången fast inte varige dag sen missfallet.

Har väldigt små känningar i brösten och efter plus sist hade jag rätt mycket känningar. Har aldrig haft ett missfall innan så vet inte vad som e vad riktigt som sagt ingen kontroll på läget alls och har konstigt nog inte något behov av att testa heller får la se om mensen kommer och sen kanske testa isf.

Första gången jag känner mig osäker och orolig för ett plus :/
  • zandraa4848
    Smulan987 skrev 2015-02-02 15:52:51 följande:

Bim+1 idag, ingen mens i sikte. Känner mig lite gravid, haft molvärk under några dagar, känt mig lite smått illamående, värre i de 2 senaste dagarna, vaknade tom natten till sön runt 04 å trodde verkligen att jag skulle kräkas, ömma bröstvårtor samt att det kliar lite i brösten(svårt att förklara) och det gör ont i dem lite till och från. Testade negativt fredag kväll, vågar inte riktigt hoppas för mycket, så jag väntar några dagar innan jag testar igen. Om inte mensen dyker upp vill säga..

Håller tummarna och hoppas du får ett plus :)
  • zandraa4848
    Smulan987 skrev 2015-02-03 06:59:34 följande:

Bim+2 idag, ingen mens, har knappt sovit någonting pga att jag har varit jätteillamående hela natten, har varit nära att kräkas flera gånger, men har klarat mig. Är fortfarande illamående, men det är väl bara att bita ihop och ta sig iväg till jobbet. Jag hade ett test hemma från graviditetskollen som jag använde nu på morgonen, men det var självklart fel på det, inga streck dök upp*suck*.. Så idag tänker jag köpa cb och testa igen imorgon.

Hoppas du får ett plus så du kan få en förklaring till ditt mående.

Jag har beställt ett test så får vi se tänkte testa i helgen om inget hänt.
  • zandraa4848

Jag känner inte alltid av min heller ibland känner jag inte alls när jag har ÄL.

Men nu är de äntligen dax att satsa på ny ÄL i veckan. Förväntningarna är lila stora denna månaden...

• zandraa4848

Måste fråga hur ni med ÄL stickor testar.

Testar ni på morgonen eller spelar de ingen roll när man testar? Bör man testa runt samma tid på dygnet varige dag för bästa resultat?

• zandraa4848
    RobzMarley skrev 2015-02-21 19:27:12 följande:
    Tack! Tycker det är vackert.

Men ser att jag klarat mig tämligen bra ändå.

En annan fråga!!!

Tränar ni något? Jag är utbildad gruppinstruktör (les Mills) och har jobbat extra som det o dansat fram till tvåan var två år typ. Sen efter det tvärstopp. Tränar INGET. Äter ALLT. Hyfsad figur men börjar känna det i kroppen. Skulle behövt styrkan. Kass hållning efter alla graviditeter. Känner dock att jag ska börja tänka lite mer på vad jag äter. Och försöka ta trappan istället för hissen och sådana små (men ändå väsentliga) grejer. Försöka köra hemma med kroppen som belastning. Jag prioriterar inte träning. Jag jobbar heltid (fram till vi köper hus). Men jobbar mycket hemifrån. Men jag känner att jag vill vara med barnen då på em och kvällen. Liksom lämna dem igen efter de varit iväg på dagen känns inget bra. Jag har inte den ron. Det går ju att lösa men jag vill helt enkelt inte.

Nu var toatiden slut här, ut och se mellon, barnen bankar på dörren haha.
    Jag tränar när de finns tid över inte jätte ofta.

De blir ridning 1gång/ vecka och flaggfotboll 1gång/vecka och har just skaffat gymkort så hoppas hinna med de en gång oxå :)
  • zandraa4848

Mina tre har varit väldigt lika i förlopp och start.

Min stora snart 11år började med värkar vid 22.00 och ute vid 6. Vattnet gick inte.

Gick upp 9kg

Min mellersta snart 7 år började med värkar vid 24,00 och ute vid 6,30. Vattnet gick inte.

Gick upp 8kg

Min minsta snart 6 år började med värkar vi 01,00 och ute vid 05,30. Vattnet gick inte.

Gick upp 10kg

Så de känns som om min kropp har ett mönster hoppas på de tills bästa gång med även om de blir lång emellan nästa ovh min minsta.

• zandraa4848

Grattis till plusen :)

Själv börjar detta kännas hopplöst har i 6 månader nu och ett MF senare börjar de kännas frustrerande :/

• zandraa4848

Va roligt att de e kommer fler plus grattis er :)

Själv kom min mens nu på morgonen och jag vill bara ge upp snart :/

När börjar man fundera om nått e fel? Jag har haft lätt att bli gravid med dom nästa tre :/

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?