Inlägg från: Sensitiveguy |Visa alla inlägg
  • Sensitiveguy

Smutsiga sanningar om SD!

edwin47 skrev 2014-12-14 02:59:31 följande:

Dorian, förlåt. Antar att du försöker ragga. Bra där, i så fall. När du fått komma till, kan vi ju slappna av. Då är det ju läge att ringa upp vilken lokalsnut du har inpå. Bara för att dubbelkolla dina siffror. Inte för att du är en total idiot. Skulle jag aldrig säga. Ibland undrar jag bara varför vänstrn tycker det är ok attljuga. Borgerligheten står och kliar sig i nacken.

Försök att tala mer sakligt och konkret, och mindre känslomässigt.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-15 14:29:38 följande:

Fast du ljuger nu. De har inte större arbetslöshet än sossar. Och lägre än vänstern.

Så var det med det.

Fast det påstod jag inte heller. Jag jämförde invandrare och sverigedemokrater.

För övrigt är S och SD de partier med minst högutbildade sympatisörer, och MP och FP dem med flest högutbildade sympatisörer.
  • Sensitiveguy
    edwin47 skrev 2014-12-15 18:22:10 följande:

Ja. Var inte så arg. För Fan. Puss. Eljest inget.

Vad ville du säga om ämnet då?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-16 00:44:26 följande:

Då är vi på samma tåg. Bara för att förtydliga debatten.

Nej, det tror jag inte att vi är. Utveckla!
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-16 01:57:08 följande:

Vi har ju båda någon form av koll på utbildningsgraden hos olika väljargrupper. Det krävdes ju ingen högskoleexamen för att förstå. Eller?

Nej, jag har ingen högskoleexamen i vilket fall. Däremot hävdade du i en gammal tråd att röda väljare har lågt iq, där glömde du alltså räkna in SD-väljare. Why?
  • Sensitiveguy
    VPK skrev 2014-12-16 02:15:11 följande:

SD får ju bara gratisreklam än vad som sker, spelar ingen roll om de börjar bygga koncentrationsläger, de kommer öka vilket som. Det finns bara en sak som kan få partiet att backa, det är att göra som med Miljöpartiet, låt de få sitta i regeringsposition, då kommer de sjunka likt MP.

Ja, detta är exempel på "gratisreklam", Runes...
  • Sensitiveguy
    nihka skrev 2014-12-16 10:47:37 följande:

SD och SDare försöker med allt som finns när andra inte vill veta av dem och deras politik.

Man SKA släppa fram dem bara för att de vill det de vill så mycket, och då ska de som absolut INTE vill det de vill ändå vilja det. Det som återstår nu är att de lägger sig på golvet och skriker att alla är dumma och att det är orättvist - fast det har ju förstås redan skett.

Yes, det sker för jämnan och inget tyder på att deras barnsligheter skall upphöra...
  • Sensitiveguy
    Biffus skrev 2014-12-17 22:31:58 följande:

Källa?

Men. Nu kastar du ju stenen i vattnet och tror att den skall hoppa upp i igen. Apropå logiken av SD:are att begära källor men aldrig själv har några.
  • Sensitiveguy
    Biffus skrev 2014-12-18 06:28:21 följande:

Fast kom ihåg - SD ogillar inte invandrare därför att de är invandrare. De vill bara inte ha dem här för att invandrarna antingen är arbetslösa eller har jobb! Till skillnad från de som Björn Söder anser vara svenskar?

Hycklerierna står som spön i backen.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-21 21:38:43 följande:

Sjuklövern har ju vägrat att tumma på sin ENDA fråga. Så enfrågepartier är de allihopa.

Sen kan vi numera presentera F! som det största missnöjespartiet:

"18 procent av de som röstade på SD gjorde det som en taktikröst. Bara KD (20 procent) och Fi (36 procent) hade högre andel. En taktikröst på SD skall ses som en missnöjesröst."

www.svd.se/opinion/brannpunkt/hur-kunde-sverigedemokraterna-oka-sa-snabbt_4189723.svd

Att SD-sympatisörerna har lågt polikerförtroende har vi vetat länge.

Tråden handlar förresten varken om "sjuklövern" eller F!.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!