Smutsiga sanningar om SD!
Har du inte själv fler som uppväger den lista du fick, då får jag väl fylla på med en miljöpartist www.expressen.se/nyheter/romsons-toppman-smugglade-knark/
En tråd om MP:s dito finns redan.
Har du inte själv fler som uppväger den lista du fick, då får jag väl fylla på med en miljöpartist www.expressen.se/nyheter/romsons-toppman-smugglade-knark/
Bort med Avskummen
Hon har helt rätt! Hur tror du föräldrar skulle reagera (och andra också) om vi började tala om barn i volymer? "Hur många barn tål Sverige?" Skulle bli helt vansinniga ramaskrin!
Nej, vi vet att du knappt kan skilja en sosse från en SvP:are. Men det är inte vårt fel att du är blind.
Motion om registrering av invandrare är inlämnad av SDs järngosse Kent Ekeroth.
Invandrare ska registreras efter nationalitet och ursprungsnationalitet om de blivit svenska medborgare. Registreringen ska också omfatta andra generationens invandrare födda i Sverige, alltså personer med en eller båda föräldrarna födda i ett annat land än Sverige.
För närvarande lyder lagen:
?5 § Uppgifter om en person får inte behandlas enbart på grund av vad som är känt om personens ras eller etniska ursprung, politiska åsikter, religiösa eller filosofiska övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv."
www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Ovriga-dokument/Ovrigt-dokument/Reformering-av-lag-om-behandli_H2021106/
Nästa steg, en särskild symbol på identitetshandlingar och kanske en för rocken också?
Googla: Hög arbetslöshet bland somalier. Då är frågan varför sådan "rasistisk" statistik finns.
Menar du att sverigedemokrater är en etnicitet?
Haha. Vilket skämt till hänvisning. Du hade alltså inget att komma med?
Föga förvånande.
Nej, gud vad hemskt det vore att Googla.
Nästa gång du ber om en hänvisning, ska jag be dig Googla lite.
Fast nu glömmer du den gyllene regeln hos SD: Om invandrare är arbetslösa eller gör något dumt så är det för att de är onda, lata snyltare. Om SD-are är i samma sits är det förstås invandringens, "PK-medias" och "sjuklöverns" fel. SD-are är immuna mot eget ansvar serru.