Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Smutsiga sanningar om SD!

När man sitter och tittar på dokumentären om Olof Palme så blir det så tydligt vilka skitstövlar Jimmie Åkesson och övriga Sverigedemokrater är som sjungit nidvisor om mordet på Sveriges dåvarande statsminister.

• KillBill
    SmalaSara skrev 2016-03-02 13:30:37 följande:
    Det är tydligen fler än just SD som "gått igång" på de "falska ryktena" om ändringar i nationalsången.

www.gp.se/nyheter/ledare/ledarkronika/1.3008915-alice-teodorescu-vart-sjalvforakt-forsvarar-andras-integration
    Nu tror jag emellertid inte att nihka reagerade på att det fanns synpunkter på tilltaget att byta ut ett ord i nationalsången utan på att Sverigedemokrater menade att "Arabfittan borde få dödsstraffet" för tilltaget. Vad tycker du själv att saken handlar om?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    lagge2 skrev 2016-03-04 22:40:40 följande:
    I den här tråden lyfter jag fram sanning om SD politik.

Om det är smutsigt av S och M att ta över SD politik får du avgöra själv.

Själv tycker jag det är skönt att politiker äntligen börjar vakna...förhoppningsvis är det inte för sent att göra något åt den katastrofala samhällsutvecklingen som skett senaste året.

Rån, knivattacker och sexövergrepp .....dagens mord på asylboende :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22380679.ab

SD har mycket skit på sitt samvete men finns det verkligen bevis för att de gjort sig skyldiga till mord på asylboenden?
  • KillBill
    Rataxes skrev 2016-03-29 19:51:36 följande:
    Även en blind höna som Cantwell hittar ibland ett korn...

"Men sverigedemokraternas ökade popularitet gör bristerna med systemet med politiskt tillsatta domare smärtsamt tydliga.

Brister som skadar tilltron till rättsväsendet och som skämmer ut Sverige internationellt."

Sverige = omvänd nattväktarstat. Hög skatt som går till allt en stat inte ska lägga sig i, men otillräckligt försvar & polis.
    Så du gillar inte Oisin Cantwell? Jag tycker att han är mycket bra.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!