Smutsiga sanningar om SD!
" target="_blank">
Jag har själv varit med och sjungit den där visan, absolut inget jag är stolt över idag. Tar avstånd på det bestämdaste från det där tramsandet idag.
Jag blev mörkrädd bara av att läsa att monstret är en nämndeman. Tvi vale!
Men hur länge ska denna till synes outsinliga ström av SD-politiker som blir förvånade över att främlingsfientliga och rasistiska uttalanden sätter dem i hundhuset fortsätta? Vad är rimligt baserat på att man har en normalt fungerande slutledningsförmåga?
Eller så kan man undra hur hur professionella människor i andra partier är när ett gäng klantskallar så enkelt kan plocka marknadsandelar (röster).
Ännu en Sverigedemokratisk nämndeman får sparken:
www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article22527122.ab
Brister som skadar tilltron till rättsväsendet och som skämmer ut Sverige internationellt."
Åh, jag sitter här med en kopp redan, måste ju jobba ihop skatt till en eventuell nattmössestat.
Nja, jag tolkar nog ditt inlägg lite annorlundas än du gör. Du anger inte källa, är det något du påtat ihop alldeles själv?
Min tolkning är mer åt gnällhållet fast ur ett annat perspektiv än ditt - alltså att "Nu har godhetsapostlarna tvingat band som ville spela för Åkesson att göra offentlig avbön - snart törs knappast ens Åkesson själv spela för Åkesson på grund av att åsiktskorridoren är som ett svart hål i spaltform", typ.
Jaja. Du ser uppenbarligen inte den ofrivilliga humorn i bilden.
SD borde förresten vara glada att Jan Johansson nobbat surströmmingsskivan. Han delade ut lite smått bisarra inlägg om Rotschild och Reuters. Lite magstarkt tom för konspiratoriska sverigedemokrater.