Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka
    KarstenT skrev 2021-02-21 18:57:43 följande:
    Det är väl känt att kungafamiljerna är ingifta med varandra i Europa. Silvia som inte är född kunglig är tysk-brasiliansk. Inte särkilt svårt att reda ut.

Frågan är varför du vill göra det svårare än vad det är?
    Det svåra att reda ut är vilken folkgrupp dessa människor tillhör vilket förstås är anledningen du väljer att inte adressera den frågan. Men det är ju inte viktigt för det räcker med att de är svenskar. 

Frågan är varför du vill göra det svårare än det är.

Svensk är en nationalitet, inte en folkgrupp.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    KillBill skrev 2021-03-24 08:36:41 följande:

Åsa Westlunds frånvaro förklarades precis som Sara Skytterdals höga frånvaro (i grafen ovan) på föräldraledighet vilket är en legitim anledning till frånvaro.

Rataxes verkar mena att kvinnor ska jobba gratis när de är lediga.
  • nihka
    Vidrish skrev 2021-03-24 23:28:24 följande:
    nihka verkar mena att kvinnor ska jobba gratis när de är lediga.
    Nej, det är inte jag som postar inlägg där jag klagar på kvinnliga EU-parlamentarikers frånvaro då de är föräldralediga.
  • nihka
    Missermajser skrev 2021-05-09 21:29:31 följande:

Apropå SD!

"Jörgen Fogelklou - Smurfkonton på Flashback och andra ställen"

Hade vi inte en "smurf" här på FL för några år sedan eller minns jag fel?

">

Jo, nu ska SD själva starta en utredning. De har väl tagit sats i 10 år nu så det handlingskraftiga partiet ska skrida till handling. Under tiden har Fogelklou agerat precis i partiets smak.

aftonbladet.se/nyheter/a/Ep7Mq2/sd-startar-egen-utredning-mot-toppnamn
  • nihka
    Fredan skrev 2021-06-13 10:26:22 följande:
    Tur det aldrig hänt i något annat parti.
    I alla fall inte i den omfattningen som det händer i SD. Se gärna bakåt i tråden. Proppat med exempel. Det finns sååååå mycket att hata andra och varandra för där.
  • nihka
    Fredan skrev 2021-06-13 17:09:19 följande:
    Tror du på fullaste allvar att det är regeringen som utbildar polisen?

Men snälla ring då polisen och berätta att de har rätt att avlyssna, så slipper de sitta och vänta på amerikansk och fransk polis gör jobbet åt dem. Så här säger iallafall polisen själva:

'Polisen bedömer att mer hemlig avlyssning är viktigt för att knäcka de kriminella gängen. Att få avlyssna gäng utan konkret brottsmisstanke står högt på önskelistan'. Vi kan således konstatera att du står på den ena sidan och polisen på den andra.

Hur ser du på integriteten när det är USA och Frankrike som avslöjar våra gängkriminella? Är det i linje med dina krav på integritet att vi låter främmande makt avlyssna våra kriminella, men vi är alldeles för integritetskära för att göra det själva!
    Tror du på fullast allvar att polisen hostar fram sin egen budget?

Det har skett ett samarbete inom polisen i olika länder. Det innebär att man jobbar ihop.

Det är inte svårt att fatta misstanke om brott inom kriminella gäng. En del är för att polisen ska få lyssna av alla de känner för att lyssna av medan andra vill att det ska finnas åtminstone en misstanke om planerat brott eller pågående. Därom finns ingen enighet någonstans i Sverige.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!