Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka
    Padirac skrev 2019-05-14 23:02:46 följande:
    Ahh, de önskar att S skulle hjälpa dem igen (SD) då de tror att det var så förr.

SD skämmer ut sig igen. Om nån trodde att SD var redo för att verka i ett parlament så har SD just visat att de inte förändrats alls. Samma gamla nyssnazister som försöker skyla över sina egna synder genom att lägga dem på andra.

Vilka stollar
    Människor är så trötta på SDs försök till dramakupper. Det blåser över snabbare för var gång.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    FDFMGA skrev 2019-05-20 09:18:08 följande:

Och SD står i frontlinjen i kampen för att vi män ska ha rätt att ta kvinnor på brösten när vi så önskar.

https://www.expressen.se/nyheter/sparkade-winberg-slog-larm-om-peter-lundgren/

Jomen det var ju bara ett "missförstånd". Så verkar det iaf för den aspackade som tycker det verkar rimligt att man ska få rota under andra människors tröjor.

"Christian Krappedal på Sverigedemokraternas pressavdelning skriver i ett mejl till Expressen:

?Kristinas påstående om att hennes redogörelse för oss skulle vara skäl för partiets agerande stämmer naturligtvis inte.?

Krappedal beskriver den aktuella kvällen - där Peter Lundgren, också enligt egen utsago, tog kvinnan på brösten och att hon puttade undan hans händer - som ?en kväll med trevligt umgänge där ett missförstånd uppstod mellan två personer?."

• nihka
    Internkritik om kvinnofientlighet inom SD:

?De som råkat särskilt illa ut här är våra kvinnliga partikamrater. Det har funnits en systematisk diskriminering av kvinnor i kommunerna. Dessa har motarbetats i den kommun de verkat i samt förvägrats platser i styrelser och på valsedlar?

https://www.expressen.se/nyheter/almedalen/sd-ledamoten-om-kollegan-han-foraktar-alla-kvinnor/

• nihka
    HSOF skrev 2019-07-04 12:34:19 följande:

Den här tråden är ganska löjlig.

Bättre med en tråd om smutsiga sanningar om svenska politker istället.

Så fjantigt med den här hetsen om SD. Rena rama 2010 fasonerna då många var besatta av det här men efter allt fler insett att det mesta är väldigt vinklat och överdrivet finns det inte så många kvar!

Ser inga sådana invändningar när det gäller trådar om övriga partier, men som vanligt ska det vara särskilda regler för SD.

Här samlar vi SD-skiten och det är en ofullständig men imponerade lång lista med dirt.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!