Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Smutsiga sanningar om SD!

dendärmary skrev 2014-12-06 20:29:32 följande:
    Det är inte rasistiskt att vilja dra ner på invandringen.
    Jag hade hållit med om SD talat om ALL invandring, även nordisk sådan. Men nej - det är just utomeuropeisk invandring de vill begränsa. Med andra ord - alla brunskinn. Så jo, visst fan är det rasistiskt utav bara helsike!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Rataxes skrev 2014-12-07 14:31:09 följande:
    Du skriver som du har förstånd till... Du har ingen aning om mina rötter. Eller om jag har dubbelt medborgarskap, eller vad jag röstade på i Finska valet, eller annat än de myter du läst om sannfinländarna.
    Jag skiter högaktligen i ditt medborgarskap eller vad du röstade på. Det är inte din person vi diskuterar här.

Myter... jo tjena!
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-12-07 17:45:44 följande:
    Antagligen missuppfattade han frågan. 
    Man ska vara JÄKLIGT korkad för att missförstå den frågan.

Å andra sidan verkar ju Åkesson lida av grav schizofreni, och uppleva verkligheten rätt annorlunda från alla andra...
  • Dorian Ertymexx
    Biffus skrev 2014-12-07 19:40:50 följande:
    Synd för dig att det finns filmat när Jimmie Åkesson säger det.

" target="_blank">

Meh, det var ju trickfilmat! Eller så hackade de hans dator! Eller så var han full! Eller så var det inte hans upplevelse av vad han sagt. Finns alltid ursäkter när det kommer till SD-ares fadäser.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-12-08 16:36:09 följande:
    Miljöpartiet tycker att det är främlingsfientligt att diskutera volymer och hur mycket invandring Sverige klarar av. Det sa Maria Ferm i en radioutfrågning idag i P1. Eftersom minskning av invandringen har med volymer att göra, tycker således MP att det är rasistiskt att vilja minska invandringen. Och eftersom MP sitter i regeringen tycker således regeringen det. För att inte glömma alla journalister som röstar på Miljöpartiet.
    Hon har helt rätt! Hur tror du föräldrar skulle reagera (och andra också) om vi började tala om barn i volymer? "Hur många barn tål Sverige?" Skulle bli helt vansinniga ramaskrin!
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-08 23:44:34 följande:
    Varsågod. Ta fram de sjuklöverpolitiker från riksdagen som blivit brottsdömda.

Om du läser den tråd du hoppat in i kan du finna vilka SD-riksdagspolitiker som blivit brottsdömda och det är inga småbrott precis.

Hittills tror jag att vi har en obetald tv-licens bland sjuklöverpolitikerna i riksdagen, ev också en fortkörning. Har du några exempel på andra brottsdomarSkrattande
    Fast du kan knappast vänta dig att SD-fansen ska ha en vettig syn på vilka brott som är tunga eller inte, när de gärna viftar med metallrör, men anser att tårtor är hemska terrorvapen. Lite skev verklighetsuppfattning.
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-09 08:23:24 följande:
    Nej, men jag tror att en del skulle vara vunnet om våra sverigedemokrater kunde lära sig skillnaden mellan olika politiska nivåer.

Det blir ju inte sällan så pinsamt när deras invalda representanter motionerar i t ex kommunfullmäktige i en fråga som ligger på landstings- eller statlig nivå.

Mot bakgrund av den våldsamma överrepresentationen av brottsdomar bland SD-eliten kan man ju gissa att gräsnötterna också är delar av den speciella SD-kulturen.
    Mmm, SD har ju inte ens kontroll över sina egna politiker. Någon som tog en plats i någon kommun visade sig vara SvP-are.
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-09 08:43:48 följande:
    Mm, men dömd för så grova brott att han uteslutits från SVP.

I mailkorrespndensen mellan den fd SVParen och det ledande SD-hönset i kommunen ställer SD-hönset frågan om han är kan tänka sig att jobba för SD i fullmäktigeSkrattande
    Fantastiskt... någon som är för jobbig till och med för SvP välkomnas av SD. Om inte det talar sitt tydliga språk...
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-09 09:04:18 följande:
    Jag skulle gärna vilja kommentera följande från den nya SD-bäbisen.

"Vår nuvarande Civilminister är dock inte uppdaterad där, än, ja du vet, han som uppehölls sej i Sverige illegalt tills han fick PUT, gick med i Sossarnas parti och förskingrade kassan hos SSU och åkte ut för att sedan ((( trumvirvel ))) bli Sveriges civilminister - Mr Ardalan!"

Nej, han finns av naturliga skäl inte med på någon lista över brottsdömda. Han var väl inte särskilt gammal när hans mamma bestämde att de skulle gömma sig för att undvika utvisning, åtta år kanske.

Så dels var han bara ett barn och dels är det inte straffbart att gömma sig för att undkomma utvisning- men jag är medveten om att SD i mångt och mycket avviker från västerländsk rättsuppfattning - liksom Boko Haram och andra galna sekter som anser att barn är särskilt straffbara.

Apropå västerländsk rättsuppfattning så blev han inte lagförd för den påstådda förskingringen - så jag konstaterar att det inte blev något tillägg till listan över brottsdömda sjuklöverpolitiker i riksdagen.

Mest anmärkningsvärt tycker jag att det är att så många lallare antyder att barn ska göras ansvariga för deras föräldrars beslut, toksekten är verkligen obehaglig stundtals.
    Stundtals??
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!