Smutsiga sanningar om SD!
Söker man på aschberg och jude får man i princip bara träffar från nationell.nu, Metapedia och andra kloaker.
Man får för övrigt också en träff på en sverigedemokrat som blev tagen i örat av partiet när hon kallade Robert Aschberg jude
Jisses vilket bestyr man måste ha att hålla rätt på anhängarna mot bakgrund av nolltoleransen.
Personligen anser jag att bortförklaringarna av tuppjucken från nazisten som skrev judemedis och juden Aschelberg med alla önskvärd tydlighet visar vilka ynkliga kryp sverigedemokrater är.
Nej, jag betvivlar att Robert Ascberg anser sig vara jude och som jag skrev anser judarna själva att judendomen ärvs på mödernet, vad man anser i kloakerna säger inget om Ascberg men desto mer om de som lockats upp ur kloakerna av SD.
Till SD:s försvar ska väl då sägas att den medlem som får för sig att kalla Ascberg för juden Aschelberg skulle åka ut ur partiet.
"Carl Lundblad, Norrköping , som kandiderar som tionde namn på en av SD:s två lokala listor, har anonymt uttryckt hat mot judar på bland annat sajten Fria tider, som betraktas som högerextrem. Han kommenterade att Robert Aschbergs radioprogram skulle läggas ned med orden "Äntligen en skitpratande jude mindre i etern"
www.nt.se/nyheter/norrkoping/rasistiska-inlagg-fallde-sd-politiker-10139184.aspx