Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

hobbe22 skrev 2018-02-04 19:14:06 följande:
    Håller med dig.

En parallell kan dras till FL som blockerar en massa högerskribenter men fortsätter hävda att det inte handlar om åsiktscencur.
    Gnäll man ofta hör från nappar.

Jag är "högerskribent", har haft samma konto i över 10 år och har aldrig blivit blockerad.

Kan hända att det beror på om man håller sig till forumreglerna eller inte. Testa!
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    FDFMGA skrev 2018-02-04 17:18:51 följande:
    Det tror jag inte  - åtminstone inte så länge hatet mot muslimer förenar.

Men visst, om SD fick verkligt inflytande skulle det bli som i en flock kycklingar - när de väl börjat hacka så fortsätter de till det inte finns något kvar att hacka på.

Hursomhelst är det märkligt hur närliggande jude- och muslimhatet är i fråga om synsätt där judar och muslimer betecknar gruppegenskaper utifrån etnicitet snarare än religiös tillhörighet.

Det finns ju till och med några tokskallar som plockat fram kulramarna och pysslar med att räkna ut när muslimerna utgör majoriteten av oss som bor i SverigeTomte
    Så sant. Så länge hatet mot muslimer förenar. Ja, de kan räkna på för det påverkar inte hur det ser ut i verkligheten.
  • nihka
    hobbe22 skrev 2018-02-04 20:19:22 följande:
    Högerskribent säger du...

Vad tycker du om att Sverige har världens högsta marginalskatter?

Nejdu, du är en av vänsterskribenterna.
    Exakt hur långt till höger står du om du anser att moderater är vänster? Nordiska motståndsrörelsen eller ett eller ett par snäpp längre till höger?
  • nihka
    hobbe22 skrev 2018-02-04 20:29:57 följande:
    Det enda jag frågar mig är varför ni lägger så mycket energi på ett gäng tokskallar?

Nå, hur var det med marginalskatten. Var står du som högerskribent i den frågan?
    Jag kan inte riktigt svara på varför jag lägger någon som helst energi på att svara dig under någon av alla dina nya nappnick.

Om du vill prata moderat skattepolitik får du öppna en tråd om antingen moderaterna eller skattepolitik.
  • nihka

Och så ser du ut som man pratar med sig själv igen...

• nihka
    nihka skrev 2018-02-04 20:50:18 följande:

Och så ser du ut som man pratar med sig själv igen...

det
  • nihka
    KillBill skrev 2018-02-18 17:34:50 följande:

Mer om ryska SD trollet Putilov. Här är Egor Putilovs nya identitet

www.dn.se/nyheter/har-ar-egor-putilovs-nya-identitet/

Putilov har ändrat sitt namn till Martin Dahlin, undrar vilket namn det ör i ordningen..

Vilken skandal!
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!