-
Klart man kan. En del rasister röstar ju på S.Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:45:04 följande:Ta nu och erkänn att man kan vara rasist och stödja SD.
-
Eftersom ni envisas med att dra upp SD:s förflutna konstant. Skulle vi då inte få ta upp VPK:s förflutna?Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:47:24 följande:Varför är det då OK att dra upp Vänsterpartiets kommunistiska förflutna som en del sverigedemokrater gör ibland?
-
Alla muslimer kanske inte förtrycker kvinnor aktivt. Men det jag läst av Koranen och Hadither, så anser jag att min kritik är befogad. Men det finns säkert moderata, mer sekulära muslimer i väst, även om de som verkar synas mest inte är det.Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:48:56 följande:Vad har du för belägg för att hela Islam förtrycker kvinnor?
-
Jo, det vet ju du såklart, eftersom du har statistik över antal rasister i landet samt deras partisympatier?Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:50:37 följande:Klart färre än de som röstar Sverigedemokratiskt.
Varför föra en dagisdebatt? -
Jag skulle våga sträcka ut hakan så långt och hävda att jag troligtvis är en av de mest historiskt lärda i denna tråd. Kanske hela forumdelen.Sensitiveguy skrev 2014-11-26 15:55:12 följande:Förresten ströks K:et för 25 år sedan, du historielösa människa. Som motsats heter ju inte SD säg, BSS, idag heller.
Sen kom den magiska siffran 25 år sedan. Finns den där magiska gränsen vid 20 år? Så att vi alla vet vilket årtal ni ska sluta med nazistsympatihetsen angående SD? -
Alltså, jag förstår inte fixeringen vid detta. Tycker du att det är så hemskt att ge någon ett smeknamn, eller är det mest i kombination med hans judiska rötter?FDFMGA skrev 2014-11-26 16:23:55 följande:Nja, jag tycker att du inte tar dig själv på allvar nu - jag skulle definitivt inte vilja klassa ditt kacklande om juden Aschelberg som spam utan som ovanligt illaluktande avföring.
Dessutom vill jag få svar på frågan om på vilka grunder du kallar Ascberg för jude. Judendom ärvs på mödernet, även om nazisterna inte ansåg detta.
Och varför kallar du honom Aschelberg i kombination men juden.
Avskyvärt! Men så är det också mycket som krupit fram ur kloakerna framlockade av judehatsstanken.Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
För den goda sidan har ju aldrig gett någon ett smeknamn. Var var fördömandet då? -
Nu får du ta och ge dig. Du kan inte spamma sönder forumet och citera helt andra inlägg med nonsens som svar.FDFMGA skrev 2014-11-26 16:57:24 följande:Nå, på vilka grunder kallar du Robert Aschberg för juden Aschelberg och varför lallar du om judemedia?
Judendom ärvs på mödernet så frågan är välmotiverad.
Jag tror inte att Robert Aschberg anser sig vara jude, men det gör du - varför?Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
Det här är larvigt! -
Vad du tycker i frågan är ganska ointressant. Kalla det vad du vill. Men den goda sidan är inget bättre. Ni kastar okvädesord kring er som snöslungor. Försök inte låtsas som något annat.FDFMGA skrev 2014-11-26 17:03:09 följande:Aschelberg - är det ett smeknamn. Jag tycker snarare att det verkar vara ett öknamn. Googlar man öknamnet får man också bara träffar från nazistiska/rasistiska kloaker.
Herregud så mycket skit som lockas fram av SD-sekten.
Nå, på vilka grunder kallar du Robert Aschberg för juden Aschelberg och varför lallar du om judemedia?
Judendom ärvs på mödernet så frågan är välmotiverad.
Jag tror inte att Robert Aschberg anser sig vara jude, men det gör du - varför?Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat. -
Jag är inget fan av varken kristendom eller ber till spaghettiguden. Tycker att vi borde kommit längre 2014. Men förklara gärna för någon som inte läst Bibeln på 20 år var du ser samma kvinnoförtryck eller vad det nu var du ville hävda.Sensitiveguy skrev 2014-11-26 17:06:09 följande:Samma gäller ju kristendomen, vilken SD påstår sig vilja värna och bevara.
-
Procentuellt tror jag dig. Till antalet tror jag du har fel.Sensitiveguy skrev 2014-11-26 17:09:10 följande:Det baseras bara på sannolikhetsgraden. Det innebär inte att jag måste ha rätt. Men jag har sannolikheten med mig i mitt påstående.
-
Jag skriver under på det här. Men så vill ju inte 87% ha det. Så de fortsätter hatets bana.Dragonkrydda skrev 2014-11-26 17:13:42 följande:
Att vara rasist är att förakta, hata och förtrycka en minoritet. Det handlar inte bara om rasbiologi utan även religion och kultur.
Det finns också någonting som kallas för omvänd rasism, där hatet riktas mot majoriteten istället. Något ni känner igen?
Det handlar om att se ner på en grupp människor för att de ser annorlunda ut, för att de har en annan bakgrund och inte tänker "rätt". Det handlar om att hata för att de är olika.
Det handlar också om fördomar - det är ni med på va?
T.ex
Alla muslimer slår sina kvinnor och förtrycker dem.
Alla östeuropéer gör inbrott
Alla kongoleser våldtar
Alla män från Iran och Irak vill döda sin fruar och döttrar, hedersmord
Alla unga killar från Rinkeby, Gottsunda, Angered etc misshandlar, våldtar och rånar
För att nämna några, ni kan säkert komma på fler.
Nåväl, utlandsfödda svenskar 2013 utgör ca 15.9% eller ungefär 1,5 miljoner, och det är just de som är födda utomlands då, inte de som är födda i Sverige av invandrade föräldrar.
Sen har vi en till grupp människor i Sverige. Det är en minoritet, precis som invandrare - eller födda av invandrade föräldrar, till och med en mindre minoritet än dem. Det är en grupp som får utstå inte bara glåpord, misshandel och utfrysning - utan även en grupp som blir överkörda av riksdagen, en grupp som inte får vara med i demokratin.
Fördomarna här - för att återigen nämna några bara.
Alla är lågutbildade
Alla är fördomsfulla bakåtsträvare
Alla bor på landet och spottar snus och åker epa traktor
Alla har ett lågt IQ
Alla är rasister
Alla är dumma i huvudet.
Den här gruppen utgör 12.86% av befolkningen 801.178 personer, dvs en betydligt längre andel än invandrarna - ändå är det okej att hata dessa - kan någon förklara den logiken för mig? Varför är rasism helt plötsligt något värdigt och vackert när det kommer till att hata SD och deras väljare?
Vad gör er rasism till något bättre än någon annan rasism? det handlar fortfarande om fördomar och att inte acceptera andra människor och deras värderingar.
Rasism är vidrigt, men det gäller ALL rasism.
-
Åsa tycker att det är dags att sluta sura över SD.
www.aftonbladet.se/nyheter/article19939515.ab
-
Nej, för att SD undergräver demokratin och vill gärna avskaffa den. Sen sysslar 87% med demokratisk utfrysning. Och vältrar sig i godhet.Dorian Ertymexx skrev 2014-11-29 18:35:32 följande:"inte alltid" är väl årets underdrift vad gäller SD.
-
Visst är det kul? Massinvandringen dödar flera hundra om året. När vi talar om livsfara.FDFMGA skrev 2014-12-01 19:34:41 följande:
Och här kommer snart nästa dom mot en SD-riksdagsledamot.
Så hänsynslöst att utsätta andra människor för livsfara!
tinyurl.com/n82yayp
-
Misshandel och mord är inte så allvarligt.Breaking Bad skrev 2014-12-01 21:13:22 följande:Verkligen, fortköring är ett allvarligt brott.
Här är fler dömda riksdagsledamoter:
docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic
Man baxnar!
www.svt.se/nyheter/regionalt/nordnytt/centerpartist-hotade-ogren-med-vald
www.expressen.se/kvp/universitet-ar-skakat--efter-mordet-i-lund/ -
Eller:
Den moderate toppolitikern Martin Hytting har åkt fast för rattfylleri.Tung fp-politiker körde rattfullwww.dagen.se/tung-fp-politiker-k%C3%B6rde-rattfull-1.201545 -
Det här ganska komiskt, faktiskt. Jag drog på smilbanden, igen. Blev du så krääääääänkt att du var tvungen att spamma för 125:e gången?FDFMGA skrev 2014-12-02 00:20:39 följande:Ja, det där med att förstå vad en riksdagsledamot är för något är ju inte det lättaste för somliga tillhörande SD-klanen.
Gissningsvis är sverigedemokraten för upptagen med att insupa judehat i kloakerna för att förstå hur Sverige är organiserat politiskt.
Har du förresten hittat någon referens som inte tillhör kloakdjuren som uttrycker sig som du. Faktiskt rätt trist att SD har inneburit att det blivit stopp kloakerna så att avföringen tränger fram
Jag citerar ditt nazikackel återigenSvt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
Annars kan du ju se ditt nya favoritjudeprogram: Blå Ögon, som skapats av Aschelberg och ska få oss att tycka mindre fel.
När du ledsnat, kolla lite på PH eller jönsarna som gifter sig anonymt. -
Nej, för det har ju sjuklövern med flera hundra dömda brottslingar bara de senaste åren?FDFMGA skrev 2014-12-02 00:28:22 följande:Fast hon hade ju inte kört bil inne i riksdagen påpekade hon.
Dessutom så sa hon att polisen ljuger.
Ingen respekt för lag och ordning där inte.
Finns för övrigt några obetalbara riksdagstal av henne - ett där hon säger att den hon argumenterar mot predikerar vackert