Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Smutsiga sanningar om SD!

FDFMGA skrev 2017-01-10 13:06:36 följande:

SD går till angrepp mot SMHI:s propaganda.

Ja herregud, ibland är det nästan så man skäms över att vara svensk mot bakgrund av att 13 procent av oss har röstat på ett sådant pajasparti.

www.svd.se/sd-till-attack-mot-smhi-propaganda/om/klimathotet

Skratta. Gråta. Skratta. Gråta. Ole dole doff. Skratta
  • nihka
    FDFMGA skrev 2017-01-10 14:03:44 följande:

En annan höjdare från partiet som samlar de briljanta tänkarnaSkrattande

tinyurl.com/jyjdj4s

400 mejl och 5 svar varav ett var "jag betackar mig för skräppost", men:

"Jag ser det mer som en framgång, att jag inte fick mer negativ respons på det här."

• nihka
    KillBill skrev 2017-01-30 12:48:47 följande:
    www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-hotade-s-politiker-du-bor-bli-pasatt-av-ett-gang-aidsaraber/&utm_medium=twitter&utm_source=twitter
    Det är lite skrämmande när dessa SDare som tjatar om hur man behöver skydda svenska kvinnor från våldtäkter själva gärna vill att kvinnor ska sättas på som bestraffning för att de inte håller med dem om något. Har upplevt det själv många gånger här på FL. De verkar helt fixerade vid fitta.

• nihka
    KillBill skrev 2017-02-19 19:23:08 följande:

Jan Sohl, fullmäktigeledamot för SD Färgelanda, kommenterade under en post om terrorism från partiledare Jimmie Åkesson att man borde sprida ut grisblod och slaktavfall i syfte att provocera muslimer till att gå till attack.

www.interasistmen.se/granskning/fullmaktigeledamot-vill-sprida-ut-slaktavfall-fran-grisar-att-provocera-fram-en-valdsam-konflikt-med-muslimer/

SD-fullmäktigeledamoten Jan Sohl var "ledsen" för att han inte tid att svara på frågor om var han hade tänkt att det skulle spridas ut grisblod och slaktavfall.

Om han tänkte sig att det skulle ske i Färgelanda eller om han hade en mer rikstäckande plan återstår att få besked om.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=6634426
  • nihka
    Abegayle70 skrev 2017-02-19 21:19:18 följande:
    Ja men SD är ett parti som alla andra.

Åtminstone enligt sekten själva.

Det blir baradummare och dummare från brunt håll.
    SD är ett rasistiskt, xenofobiskt, kvinnofientligt, homofobiskt och islamofobiskt parti som alla andra rasistiska, xenofobiska, kvinnofientliga, homofobiska och islamofobiska partier.
  • nihka

SD i Lysekil.

Ooops!

Tänk på vad du säger så du inte säger vad du tänker.

Sverigedemokraten Anna-Carin Maisa lämnade sitt uppdrag i socialnämnden i Lysekil efter att ha skrivit invandrarfientliga kommentarer på sociala medier:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=6577260

Ooops igen!

Sverigedemokrat i Lysekil ångrar inlägg om "skottpengar på blatteungar":

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=6591463

KLART HAN GÖR! Det är ju väldigt dumt att skriva det man tänker. Då kan ju andra läsa det.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!