Smutsiga sanningar om SD!
Hudfärgen är alltid ovidkommande!
SD politiker polisanmäld för hets mot folkgrupp efter att ha använt sig av information som han hämtat från Affes statistikblogg
www.jkpglive.se/sd-politiker-polisanmald-jag-tar-en-omvag-nar-jag-moter-invandrare-i-habo/
SD-politiker: Tjusiga tiggarflickor kan träffa svenska killar:
www.metro.se/nyheter/sd-politiker-tjusiga-tiggarflickor-kan-traffa-svenska-killar/EVHokc!sWVBmPmTUwz82/
SD: Pojkar drogas med adhd-medicin - för att bli mer lika flickor
www.metro.se/nyheter/sds-inlagg-pojkar-drogas-med-adhd-medicin-for-att-bli-mer-lika-flickor/EVHokd!7ExDMd3TZk1cg/
Sweet baby Jesus.. där åkte skämskudden fram. Fick de plocka bland begåvningsreserven för att hitta lämpliga politiker, eller är dessa ett statistiskt tvärsnitt av de genomsnittliga SD-röstarna?
Jag tror att Sverigedemokraternas företrädare och väljare är ett stort hinder om SD ska kunna växa mer. Folk vill helt enkelt kunna identifiera sig med ett parti och dess väljare och som det är nu så finns det en allt för stor andel av begåvningsreserven och allt för stor andel av rasistpacket i SD för att andra väljare ska känna sig bekväma.
Det finns en aldrig sinande källa av idioter bland SDs politiker: www.expressen.se/gt/sd-politiker-namngav-person-pa-facebook/
Richards försvarstal, som han har lagt ut på Youtube, och där han beskriver förlängningen av Sverigedemokraternas politik, är också sevärt.
Dessa flygblad delas nu ut på den Grekiska ön Lesbos.
Det är för djävligt att dessa lögner, som svärtar ner bilden av Sverige, sprids. Som svensk så skäms jag för detta tilltag och ansvariga måste ställas till svars.
Vilka djävla as dom är dessa Sverigedemokrater: www.expressen.se/nyheter/falska-budskap-sprids-till-flyktingar/