Bajsa skrev 2014-10-05 11:26:21 följande:
Biffus skrev 2014-10-05 07:13:25 följande:
Hade SD tagit tag i sina problem på riktigt hade inte Ekeroth, Söder eller Alfsson varit kvar.
Ta o sök lite bland 7klövernpartierna så ska ni se att det sitter betydligt många fler personer i riksdagen med mycket mer tveksamma och sjuka lik i garderoben än vad Ekeroth, Söder och Alfsson har i ryggen.
Du kanske har rätt. Kanske finns det mer totalt på företrädarna för nästan 90% av representanterna än på SDs dryga 10 för att de andra är så väldigt många fler, men till och med det ställer jag mig tveksam till.
Ja, hur var det då?
Varför om nu SD är så "duktiga"på att städa i sitt parti" jämfört med alla andra
sitter Alfsson, Ekeroth och nu när du nämner honom
Söder kvar i SD-toppen? Och inte bara det utan man fortsätter att inom partiet lyfta dem
De har ju kvalificerat sig för uteslutning om man nu ska gå på SDs papperpsprodukt "nolltollerens mot rasism" många gånger om, för att inte tala om alla människors lika värde, och där inkluderas faktiskt HBTQ-personer. Med SDs "Trakasserier och diskriminering mot människor p.g.a. deras sexuella läggning är oacceptabelt" så borde både Söder och Alfsson ha åkt ut på arselet för länge sedan. JärnrörsEkeroths graverande uppträdande på Kungsgatan fick inte heller några varaktiga konsekvenser utan han sitter i stället riksdagen
"Fy dig" och sedan "Här har du dina poster".
Jag rensade lite i ditt inlägg igen. Tråkigt att du själv inte ser var det behövs, någonstans.