Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill
    gabi1969 skrev 2019-02-16 11:22:10 följande:

Det finns många politiker som begår brott. De myglar har dubbelmoral utser varandra till fina uppdrag. Det finns inom alla partier.

Personen i fråga har gripits två gånger för rattfylla och skyller på den dåliga kollektivtrafiken i USA.han har dessutom smitit från sitt straff.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Crash Man skrev 2019-02-16 15:24:38 följande:

Jag har röstat på SD de två senaste valen. Valet 2014 röstade jag dock inte på SD i kommunvalet eftersom kommunpolitikerna inom SD är inte alltid de skarpaste knivarna.

Jag tycker dock att det är fel att förkasta hela partiet på grund av att en okänd SD politiker körde full. Det är inte sådana som honom som representerar partiet i stort.

Jag tycker att de senaste 10 åren har visat att SD är ett parti som är kraftigt överrepresenterat av folk som är eller har varit i klammeri med rättvisan.
  • KillBill
    nihka skrev 2019-02-20 23:06:36 följande:

Hahahah! SD "rensar ut" och personen fortsätter som inget hänt på annat håll inom SD. Ja, SD ligger med pannan i djupa veck och undrar hur de ska göra med sina uteslutna högerextremister som fortsätter sin karriär inom SD.

Man bestämmer sig för att känna sig "kritisk". I flera år "Tidigare chefen på SD:s riksdagskansli, Mikael Valtersson, uteslöts ur partiet efter att kopplingar till högerextremism uppdagats. Ändå har han de senaste åren arbetat som politisk sekreterare för SD lokalt. Sverigedemokraterna på riksplanet är kritiska."

https://www.dn.se/sthlm/utesluten-sd-politiker-jobbade-vidare-pa-lokal-niva/

Detta är ju ta mig fan inte klokt... Hur kan det finnas folk som inte fattar att M och KD bör hålla sig borta ifrån detta bruna parti?
  • KillBill

Fyra SD-ledamöter i Stockholms kommunfullmäktige har stängts av och riskerar uteslutning. Orsaken ska ha varit att de kritiserat den omstridde gruppledaren Peter Wallmark (SD). Det är rena diktaturfasonerna, berättar en källa med insyn in vad som nu händer i partiet.

mitti.se/nyheter/sverigedemokraterna-uteslut-sd/

• KillBill

Nu är jag nr två på bollen men postar ändå. Undrar när Jimmie Åkesson ställs mot väggen för att leda ett parti som friar misstänkta sexualförbrytare men som straffar den kvinna som larmar om övergreppet. 

Då:

Idag:

• KillBill

Festade i ?Camp Auschwitz? ? sitter kvar i SD och hetsar mot muslimer

Sverigedemokraten Peter Evertson deltog på fest på Kuggnäsfestivalen med nazister. Fotot av en man med en banderoll med texten "Camp Auschwitz" lades upp på Facebook av Peter Evertsons sambo som senare uteslöts ur partiet, själv har han avancerat till andra vice ordförande i SD Sävsjö. Han sitter alltjämt i Sävsjö kommunfullmäktige där han också har rollen som parlamentarisk gruppledare för SD.

https://expo.se/2019/05/festade-i-%E2%80%9Dcamp-auschwitz%E2%80%9D-%E2%80%93-sitter-kvar-i-sd-och-hetsar-mot-muslimer
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!