Smutsiga sanningar om SD!
Vilka företrädare SD har..
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/OnxVn1/sd-politiker-efterlyst-i-usa--aker-i-fangelse-om-han-atervander
Vilka företrädare SD har..
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/OnxVn1/sd-politiker-efterlyst-i-usa--aker-i-fangelse-om-han-atervander
Det finns många politiker som begår brott. De myglar har dubbelmoral utser varandra till fina uppdrag. Det finns inom alla partier.
Jag har röstat på SD de två senaste valen. Valet 2014 röstade jag dock inte på SD i kommunvalet eftersom kommunpolitikerna inom SD är inte alltid de skarpaste knivarna.
Jag tycker dock att det är fel att förkasta hela partiet på grund av att en okänd SD politiker körde full. Det är inte sådana som honom som representerar partiet i stort.
Hahahah! SD "rensar ut" och personen fortsätter som inget hänt på annat håll inom SD. Ja, SD ligger med pannan i djupa veck och undrar hur de ska göra med sina uteslutna högerextremister som fortsätter sin karriär inom SD.
Man bestämmer sig för att känna sig "kritisk". I flera år "Tidigare chefen på SD:s riksdagskansli, Mikael Valtersson, uteslöts ur partiet efter att kopplingar till högerextremism uppdagats. Ändå har han de senaste åren arbetat som politisk sekreterare för SD lokalt. Sverigedemokraterna på riksplanet är kritiska."
https://www.dn.se/sthlm/utesluten-sd-politiker-jobbade-vidare-pa-lokal-niva/
Sverigedemokratisk valarbetare gav oönskade sexinviter
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=7157811
Fyra SD-ledamöter i Stockholms kommunfullmäktige har stängts av och riskerar uteslutning. Orsaken ska ha varit att de kritiserat den omstridde gruppledaren Peter Wallmark (SD). Det är rena diktaturfasonerna, berättar en källa med insyn in vad som nu händer i partiet.
mitti.se/nyheter/sverigedemokraterna-uteslut-sd/
Nu är jag nr två på bollen men postar ändå. Undrar när Jimmie Åkesson ställs mot väggen för att leda ett parti som friar misstänkta sexualförbrytare men som straffar den kvinna som larmar om övergreppet.
Då:
Idag:
Festade i ?Camp Auschwitz? ? sitter kvar i SD och hetsar mot muslimer
Sverigedemokraten Peter Evertson deltog på fest på Kuggnäsfestivalen med nazister. Fotot av en man med en banderoll med texten "Camp Auschwitz" lades upp på Facebook av Peter Evertsons sambo som senare uteslöts ur partiet, själv har han avancerat till andra vice ordförande i SD Sävsjö. Han sitter alltjämt i Sävsjö kommunfullmäktige där han också har rollen som parlamentarisk gruppledare för SD.