Smutsiga sanningar om SD!
Var det någon som såg Jimmie, jag vet inte, Åkesson i kvällens Agenda? Det är pinsamt att se en ledare som är så oinformerad om vad som händer runtomkring honom i partiet och om det egna partiets politik.
Var det någon som såg Jimmie, jag vet inte, Åkesson i kvällens Agenda? Det är pinsamt att se en ledare som är så oinformerad om vad som händer runtomkring honom i partiet och om det egna partiets politik.
Det är skönt att se hur stödet minskar för sverigedemokraterna. Äntligen har det gått upp för svenska folket vilka sunkiga värderingar som ryms i SD.
Det tror jag inte, det som fick det svänga var partiledarbytet i M, och lite halvflörtande idéer mot SD väljaren.
Men ändå inte.
Men ingen ska inbilla sig annat att detta kan fortfarande vända fort.
Allt beror på vad som händer när det närmar sig, och vad man säger då.
Då det borde kristallisera ut sig då, och de som inte riktigt vill SD har trots allt tänkt tanken och rösta SD.
Och svinga tillbaka till SD är inte längre lika stort beslut.
Jag sorterar den till normala fluktuationer.
Men det som avgör är hur det ser ut inför valet tror jag, och kan nog generera rätt stora förändringar.(större än vanligt kan det bli tom)
Och sen har man i andra partier börjat ta tag i frågan en del, det har givetvis påverkat alla dom som tyckt detta saknas innan.
Och en del av dessa har säkerligen gått tillbaka till sitt parti nu.
Dock står jag fast vid att jag hoppas KD och MP åker ut ur riksdagen.
MP har länge förverkat sin roll i politiken, och KD har aldrig haft en roll(helt enligt mig och mitt tycke att religion inte ska närvara i politiken ideologiskt).
Ytterligare en sverigedemokratisk riksdagsledamot är misstänkt för sexuellt ofredande:
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/G1Qlxq/riksdagsledamot-polisanmald-for-sexuellt-ofredande
Med tanke på det det få riksdagsledarmöter som SD har så bör det handla om en kraftig överrepresentation av ledarmöter som är eller har varit misstänkta för sexualbrott.
Ytterligare en sverigedemokratisk riksdagsledamot är misstänkt för sexuellt ofredande:
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/G1Qlxq/riksdagsledamot-polisanmald-for-sexuellt-ofredande
Med tanke på det det få riksdagsledarmöter som SD har så bör det handla om en kraftig överrepresentation av ledarmöter som är eller har varit misstänkta för sexualbrott.
Det där är ju inte bra för SD, men de kan alltid trösta sig med att ha en bra bit kvar till vänsterns nivåer.
www.sydsvenskan.se/2017-11-24/ohly-portas-fran-v-arrangemang
SD politiker, vi Sverigedemokrater förföljs som judarna i Tyskland under andra världskriget..
www.folkbladet.nu/1788841/sd-politiker-partiet-lika-forfoljt-som-judar-under-forintelsen
Spelar partitillhörighet någon roll?
Alla är väl oskyldiga tills de är dömda, eller menar du att man är skyldig under utredningens gång?