Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Smutsiga sanningar om SD!

tobbe01 skrev 2017-11-15 07:22:03 följande:

Jag kommer rösta SD igen vid nästa val. För mig finns inget annat alternativ. Jag har varit "röd" hela livet då jag är sprungen ur enkel arbetarklass........men nu är jag SD för alltid! Hoppas det dyker upp fler partier i SD:s anda som är ännu mer radikala.

Du kommer alltså ut som sverigedemokrat i inlägg 3 194 i tråden Smutsiga sanningar om SD?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Draken55 skrev 2017-11-21 11:34:17 följande:

Jaha??? Och??  har du fler självklarheter och plattityder att delge oss?

Frågan gällde Sossarnas ansvar, och varför DE vill undvika detsamma.

Socialdemokraterna har gjort avbön för den politik som fördes för snart 100 år sedan och som då hade stöd av på alla riksdagspartier. Det var exempel Göran Persson som instiftade centrum för levande historia.

SD representetar till skillnad mot övriga riksdagspartier mycket av de skamliga rastänkande som fanns i Sverige för mer än 100 år sedan och som övriga partier sedan länge tar avstånd ifrån.
  • KillBill

Medan Linus Bylund utreds för våldtäkt avslöjas att ännu en snubbe på SDs riksdagskansli står anklagagad för våldtäkt. Mattias Karlsson blev informerad av den då 15-åriga flickan på messenger. Han läste meddelandet, men svarade aldrig..

www.aftonbladet.se/a/kaWm0A

• KillBill
    King Markatta skrev 2017-11-22 20:06:29 följande:
    Om det fortsätter såhär har SD snart lika många våldtäktsanklagade som Aftonbladet (som du trots det länkade till).

Ska man tro vittnesmål på Twitter så är det inte den sista metoo skandalen som briserar inom SD. Läser också att ytterligare en Expressenprofil anklagas för sexuella trakasserier. Det är snart dött lopp mellan kvällstidningarna..

Det som är bäst med metoo skandalerna är att det sätter fingret på hur stort och utspritt problemet är och visar att problemet inte är kopplat till invandring so m bl.a., SD har försökt att få det till

• KillBill

Jaha, nu var det dags igen. Yttrligare en sverigedemokratisk politiker kommer med all sannolikhet att dömas för brott, denna gång för hets mot folkgrupp och brottet sker helt öppet i direktsändning på SVT på SDs s.k. landsdagar. Detta är ju helt absurt..

• KillBill
    Kawthar skrev 2017-11-26 13:46:10 följande:

Som Ratko Mladic sa efter massakern i Srebenica - minst 8000 mördade - ?- de var inte människor, de var muslimer?.

Glad att du är så optimistisk, tror inte att han kommer dömas men leker med tanken om han hade uttalat detta om en annan religion/folkgrupp...

Nu förstår jag inte vart du vill komma. Jag tycker att det som SD politikern yttrade är ett klart exempel på hets mot folkgrupp, det hade det självklart också varit om hans uttalande gällt judar eller buddister..
  • KillBill
    Kawthar skrev 2017-11-26 14:10:27 följande:
    Jag menar att sd?s retorik är samma som massmördaren Ratko hade när han massekerade 8000 människor.

Tiden får utvisa om han kommer dömas men jag tror inte han kommer det med tanke på alla andra uttalanden sd?s politiker ständigt kommer med om muslimer. Kanske en uteslutning men det kommer inte förändra något om vad partiet står för och hur de tänker.
    Ok då förstår jag. Ser att SD politikern nu är polisanmäld. Jag hoppas att det leder till en rättslig prövning.
  • KillBill

Det inträffade är uselt hanterat av SDs partiledning. Varför var det ingen som agerade efter det grovt rasistiska uttalandet (som Jimmie Åkesson betraktar som det värsta han har hört)? Självklart skulle Jimmie Åkesson genast ställt sig upp och protesterat. Nu agerar han inte förrän dagen efter, när mediadrevet är i full rullning, det gör att Jimmie Åkessons och övrig partiledningens ord ekar tomt.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!