Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Smutsiga sanningar om SD!

Rataxes skrev 2016-10-23 14:17:50 följande:

Idag uppmanar jag alla Sverigedemokrater som är emot rasism att kräva Kent Ekeroths  och Linus Bylunds avgång pga hatdrevet de startade igår.
    Om de hade tagit sig tid att kolla upp killen hade de upptäckt att han inte ens är ensamkommande, och att han var 6 år när han kom hit.

Om de enda verktyg man har är en hammare och en skära ser alla problem ut som en kapitalist
    Helt enig med dig om detta, det är fördärvligt!
  • KillBill
    nihka skrev 2016-10-23 19:07:47 följande:
    Kommer inte att hända. Bylund och påläggskalven Ekeroth sitter där de sitter alldeles oavsett vad de gör och säger:

?(...) poängen är att han INTE är 15 år lr vad det nu kan va. Och nej, det är inte fel att 'hänga ut' för den här personen valde självmant att sitta i TV och låtsas vara 15. Har man gett sig in i leken får man leken tåla?, skrev Ekeroth som förklarar att "jag inte pekade på någon specifik individ i mitt inlägg - det var en gliring till det system etablissemanget skapat i Sverige (...)"

Så klart. Samma som med järnrören - bara ett stort fett "missförstånd". Igen. Och igen och igen och igen och... 
    Ja, det är verkligen vidrigt. Jag förmodar att en hel del som sympatiserar med SD också tycker att Fogelklou, Ekeroth och Bylunds agerande är vidrigt och som tycker likadant om Sjöstedt och Hagwalls beteende men frågan är varför dessa människor fortsätter att sympatisera med detta parti som företräds av så mycket svin? Finns det verkligen ingen gräns för hur mycket vidrigheter som SDs främsta företrädare kan begå utan att detta straffar SD i opinionen?

En sak är tack och lov säker och det är att det blir mindre och mindre troligt något av riksdagens andra partier kommer vilja regera med stöd av SD efter nästa val.
  • KillBill
    Kung Markatta skrev 2017-01-09 22:48:36 följande:
    Ja, det var ju en riktig foliehatt. Dock bör man nämna att hon ganska nyligen bytt från S till SD och att en del av dårkommentarerna som inte rasist men tar upp fälldes när hon representerade S.
    Du kan nog hitta foliehattar bland alls partiers kommunpolitiker. Jag blir emellertid nyfiken på ditt påstående att Nina Drakfors "ganska nyligen" har lämnat S för SD. Nina Drakfors lämnade S (hon var lokalpolitiker i Skara) i för snart 3 år sedan. Tycker du att det är ganska nyligen?

Vill man skratta lite så kan jag rekommendera denna film med några lokala partiföreträdare för SD. Jag har postat den förr men jag gör det igen för detta måste vara varje partis värsta mardröm

• KillBill
    Abegayle70 skrev 2017-01-13 22:34:24 följande:
    Jaså, har svansen klagat på den sidan? Räknas avpixlat förresten till sidor som man inte får läka till? bara undrar? 

Forumvärdarna på FL brukar inte accepter att man länkar till sidor där rasistiska inlägg och kommentarer förekommer tex Avpixlat. Gör man det får man sitt inlägg bortplockat.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2017-02-18 10:32:42 följande:

En ny dåre dök upp.

www.folkbladet.nu/1788953/nilsson-sd-spottar-forintelsens-offer-i-ansiktet

Nej.

SD are . Ni är inte lika förföljda som judar under WW 2.

Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
    Det är läskigt att se hur sverigedemokrater och andra högerextrema försöker att förminska nazismens fruktansvärda brott mot mänskligheten samtidigt som de utmålar sig själva som offer.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!