nihka skrev 2016-10-23 19:07:47 följande:
Kommer inte att hända. Bylund och påläggskalven Ekeroth sitter där de sitter alldeles oavsett vad de gör och säger:
?(...) poängen är att han INTE är 15 år lr vad det nu kan va. Och nej, det är inte fel att 'hänga ut' för den här personen valde självmant att sitta i TV och låtsas vara 15. Har man gett sig in i leken får man leken tåla?, skrev Ekeroth som förklarar att "jag inte pekade på någon specifik individ i mitt inlägg - det var en gliring till det system etablissemanget skapat i Sverige (...)"
Så klart. Samma som med järnrören - bara ett stort fett "missförstånd". Igen. Och igen och igen och igen och...
Ja, det är verkligen vidrigt. Jag förmodar att en hel del som sympatiserar med SD också tycker att Fogelklou, Ekeroth och Bylunds agerande är vidrigt och som tycker likadant om Sjöstedt och Hagwalls beteende men frågan är varför dessa människor fortsätter att sympatisera med detta parti som företräds av så mycket svin? Finns det verkligen ingen gräns för hur mycket vidrigheter som SDs främsta företrädare kan begå utan att detta straffar SD i opinionen?
En sak är tack och lov säker och det är att det blir mindre och mindre troligt något av riksdagens andra partier kommer vilja regera med stöd av SD efter nästa val.