Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Smutsiga sanningar om SD!

Elake skrev 2014-11-27 18:52:24 följande:
    Att du inte skäms nihka!
    Inte en enda kotte sverigedemokrat som jag känner, och jag känner rejält många, hyser några agg mot judar.
    Så du kan bara lägga ner ditt skitsnack rätt i papperskorgen. Du har kommit med tillräckligt mycket lögner nu. Ge dig!
    Du känner alltså inga från SDU?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-11-27 19:04:42 följande:
    Jag föreslår fortfarande att du tar en tur på nämnda sajter och botaniserar lite i kommentarsfälten. Om det tar emot kan du läsa här på det politiska forumet hur somliga SDare ser på judar. Huur har du lyckats missa detta???
    Selektiv varseblivning?
  • Dorian Ertymexx
    Biffus skrev 2014-11-27 19:35:26 följande:
    Antingen så samarbetar man eller så samarbetar man inte. Där är skillnaden. Inget parti vill samarbeta med SD --> De blir isolerade.

SD är väl inte det parti som ska prata om respekt. T.ex. har Kent Ekeroth (sitter i riksdagen) knuffat in en kvinna i en bil. Det är patetiskt. 
    Fast du glömmer den gyllene regeln - SD är alltid oskyldiga, SD är alltid offer, SD är det alltid synd om och SD borde få göra exakt vad de vill, men ingen annan ska ha samma rätt. Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    Sensitiveguy skrev 2014-11-29 17:28:38 följande:
    SD är, i likhet med V, som jag ser det inte alltid demokratiska när det väl gäller.
    "inte alltid" är väl årets underdrift vad gäller SD.
  • Dorian Ertymexx
    oOOo oOOo skrev 2014-11-29 22:58:36 följande:
    Biffus, jag försår att du har det jobbigt med att rättningar av dina påståenden smile2.gif

Jo, det är förenligt med demokrati eftersom det räcker med att 50% röstar för folkmord, på en tex en minoritet. Tänker du inte alls innan du skriver?
    Riktigt så fungerar det inte. Det finns grundlagar som bara med stor svårighet kan ändras. Mord, enskilt eller massvarianten, är icke förenligt med vår demokrati.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-12-01 22:08:14 följande:
    Förvånad

Ja, SDs pressekreterare får jobba hårt för sina pengar. Eller han kanske kör det gamla vanliga "Det har jag inte kännedom om" varje gång en SDare rågörbort sig.
    "Det var någon som hackat min bil så den körde för fort, dessutom var jag full, och det passar inte med min verklighetsuppfattning att jag körde över hastighetsgränsen!!" DemonDrömmerTungan ute
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-12-02 21:41:38 följande:
    SD vill stoppa den fria folkbildningen.

Står att läsa om i motion 2014/15: 2903 med titeln Folkbildningsfrågor.

Om SD får kontroll över landet, ska man kunna åläggas att verka i nationell anda utan att förorsaka motsättningar i samhället. Företag, föreningar, folkhögskolor och studieförbund alla ska sträva mot samma nationella mål.

Det finns förebilder just nu i Ryssland, tidigare i andra länder.

SD kommer. Tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp, tramp.

www.unt.se/asikt/ledare/sd-vill-likrikta-folk...

Eeehm, nazi much?? :-O
  • Dorian Ertymexx
    Perplex skrev 2014-12-03 22:55:10 följande:
    Varje mord, våldtäkt, misshandel, rån, stöld osv osv utförd av icke-svenskar som är boende här är ett brott orsakad av massinvandringen.
    Så du tycker vi ska skicka hem alla norrmän, danskar, finnar..? Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    Biffus skrev 2014-12-03 20:25:44 följande:
    SD har 6 (snart 7) gånger fler brottsdömda riksdagspolitiker än de andra partierna tillsammans. Förstår du vilken enorm överrepresentation det är?
    Enligt SD-tolkning betyder det att SD-are står för 87% av alla brott någonsin ever i Sverige.
  • Dorian Ertymexx
    Breaking Bad skrev 2014-12-03 21:42:58 följande:
    Ah, jag menade inte att alla på listan var det, fanns några ledamöter till på listan som var dömda.
    Skönt med nyval, bara att hoppas att SD växer till sig ännu mer nu så att alla storkhuvuden i vårt land får något att fundera över.
    Efter att de just dolkat pensionärerna i ryggen är oddsen för det milt sagt små. De har skitit i det blå skåpet!
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!