Inlägg från: BalkanBoy85 |Visa alla inlägg
  • BalkanBoy85

Min man är dålig i sängen. .vad göra??

Anonym (sammahär) skrev 2019-03-10 17:44:04 följande:

hej, min man är ungefär likadan, vill inte slicka, vill inte ens kyssas, kramas aldrig, säger aldrig att han älskar mig. jag har älskat honom såpass så att jag har varit gift med honom mycket längre än vad du har med din man. Jag är fräsch, snygg, får komplimanger av andra men inte av min man. Jag har sagt allt som går att säga, inget händer, jag säger att vi ska skilja oss så snart det löser sig praktiskt (lägenhet osv), han gör ingen förändring. Så mitt enda tips är att säg allt vad jag sagt, vill han inte ändra på sig så är den enda du kan ändra på dig själv, gå eller stanna kvar i nåt som inte tillfredställer dig. För jag är och har inte varit tillfredställd på mycket mycket länge, och det gör mig SORGSEN jag som vanligtvis är en glad person.

Tråkigt att höra,läsa det
  • BalkanBoy85
    Anonym (Jasså) skrev 2019-04-27 11:09:53 följande:

Är et först nu det har blivit ett problem, ni har ju vart tillsammans i 10 år och haft sex under dessa år? Hur har du tillfredsställts under alla dessa år? 

Ibland når man botten, ibland når man punkten, punkten som säger hit och inte längre.

oavsett tidpunkt, oavsett ursak.

Går genom en svår tid, vet hur det känns
Svar på tråden Min man är dålig i sängen. .vad göra??