BF Juni 2015
Vi ska inte berätta förrän efter RUL, DET är lång tid mina kära vänner. För jag är extremt tight med både syster och öm moder
Tänk i maj månad när vi alla sitter och gnäller på typ, allt :) hihi
Vi ska inte berätta förrän efter RUL, DET är lång tid mina kära vänner. För jag är extremt tight med både syster och öm moder
Tänk i maj månad när vi alla sitter och gnäller på typ, allt :) hihi
Ingen här som tänker försöka vänta med att berätta för familjen tills på julafton? Vi är lite inne på de. Om vi nu lyckas hålla de så länge såklart ;)
Så nervös jag känner mig!! Om några timmar ska vi iväg och göra första VUL gud alltså förstår inte varför jag är så fruktansvärt nervös. Det är värre än första gången med sonen och då va jag ju livrädd att det skulle vara utomkveds igen. Men denna gång med facit sovandes i sin spjälsäng är det mer verkligt att det lixom är ett litet barn där i magen som jag så hoppas mår bra och växer som hen ska... Åh vad jag vill att allt ska vara bra och att vi får positivita besked och se ett litet hjärta picka på i hög fart på skärmen... Overkligt!!!
Då va man tbx på jobbet efter VUL och efter att ha fått se vår andra lilla bebis med tickande hjärta. SÅ nervös jag var men allt släppte så fort jag såg det lilla livet på skärmen. Livmodern såg ut som en boll denna gång. Annorlunda mot vad det såg ut med sonen va mer trångt då denna gång såg det ut som att det fanns massa plats för lilla beben. Såg en fin gulesäck och allt såg ut att vara precis enligt beräkningarna 7 +1 eller 7 + 2 sa läkaren. Hon satte BF till 1 juni ialf så jag tar och uppdaterar bf till det och så får vi se vad det blir efter RUL. Blev flyttad 3 dagar tidigare med sonen efter RUL än vad som räknades på första VUL :) Nu känns det mer verkligt för oss båda. Helt otroligt att min son ska bli storebror.
Undra hur många av oss (eller om nån av oss) i denna tråden kommer få tvillingar?
Vilken bra lista skaparen av tråden lagt ut om oss alla och våra BF- dagar! Vilket jobb!!! :) :)
Jag upprepar frågan okej det gäller inte cancer och aånt el missfall men kanske nån vet ändå när man kräks vad räknas som mycket och när ska man söka för det?