• Hemlig78
    Gizza skrev 2014-09-30 19:07:21 följande:

Flytningar är väl helt normalt? Jag har massor och är itne ett dugg orolig över dem.

Zandraorneling skrev 2014-09-30 19:00:59 följande:

Har slemmig vita flytningar, vet att det är normalt men är så orolig att det är något annat och början till MF. Någon som haft det och fått missfall? Eller hör det ens till missfall?

Jag tänkte på det också, tur att fler har samma frågor.

• Hemlig78

Hej

Vart i Sthlm bor du?

Vilken bm mottagning ska du välja?

Mvh

Kessika skrev 2014-09-30 23:31:33 följande:

Grattis! :)

Japp, jag känner igen mig. Hade en vecka av crappy humör här nyligt, men visste inte då att jag var gravid... nu fattar jag ju! :D

Det stramar för mig oxå, just i nedre delen av magen på högra sidan, och ibland som det som du beskriver som ett litet håll, typ som jag kan känna vid ÄL ibland. Jag är beräknad dagen efter dig, så stämmer datumen lär vi ligga rätt lika. :)

• Hemlig78
    molltroll skrev 2014-10-01 11:36:01 följande:
    Så då borde jag tidigast kunna testa på fredag då? En vecka innan BIM.. Det är ju så spännande och man är så nervös, jag är helt upp åt väggarna för jag brukar ha kontroll över situationer men nu känner jag mig helt utlämnad oc förvirrad av att inte veta ha ha
    Jag testade ca 3-4 dagar innan och det gav utslag, men jag hade känningar i brösten och trötthet som även gjorde att jag var lite halvsäker på att jag var gravid.

Vissa graviditetstester kan visa utslag redan 1 vecka innan.
  • Hemlig78

Nu har jag 11 dagar kvar till VUL (mån den13). Oj det gör mig inte mindre orolig direkt :/

• Hemlig78
    Gozzan skrev 2014-10-05 18:44:07 följande:

Hoppas du slipper oroa dig snart, jag har haft ljusrosa flytningar i en vecka nu men IVF kliniken säger att det är helt normalt så det är bara att hålla ut. Har dock köpt hem extra gravtest för att kunna ta för att lugna sinnet med jämna mellanrum :)

Hur har det gått?

Mina symtom försvann också helt plötsligt och nu går det fram o tillbaka.

Har också gjort ivf. Nr 2

Ska på VUL nästa måndag (13okt)
  • Hemlig78

Flera skriver att ni kissar många gånger på natten, jag kissar bara 1-2 ggr.
    Är det inte bra eller är det också normalt?

• Hemlig78

Nu har jag varit på VUL.
    Trodde att jag låg i v 7+6 <-> 8+0 eftersom det var så det var beräknat från ägginstoppningen (IVF), men embryot var bara i v 7+3 <-> 7+4 = 3 -> 4 dagar yngre.
    Hjärtat slog vilket var skönt.

Man är glad och lite orolig att det inte var exakt.

Vad tror ni?

• Hemlig78
    Fläderpärlan skrev 2014-10-13 10:44:48 följande:

Så roligt grattis, jag ska också på vul v.44, är väl då i vecka 8 (7+2) tror jag, vet du hur vanligt det är att hjärtat inte slår, är det det som kallas missed abortion, jag är jätterädd för att hjärtat inte ska slå, kan inte riktigt tro på den här graviditeten förändring efter ultraljudet... Grattis igen!

v44, det var några dagar kvar :) hihi hoppas det kommer vara positiva ord du får :)

Tackar
    VioloLaviose skrev 2014-10-13 12:05:54 följande:
    Alltså så tidigt kan det diffa på dagar rejält har jag märkt. Min sista graviditet skulle inte ens funnits när jag plussade om man gick efter vul. Dessutom skiljde det inte flera veckor på ditt foster ändå så, tror definitivt du bara kan släppa det och slappna av :)
    Tackar för lugnande ord .

• Hemlig78
    joseeffin skrev 2014-10-16 16:09:47 följande:

Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.

Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan

Jiipppiii :)

PS varför trodde du att det var missfall?
  • Hemlig78
    joseeffin skrev 2014-10-16 16:30:53 följande:

För läkaren sa att det var ett ma då jag Hade blödning + smärtor. Så gått hemma o väntat på om det skulle komma ngt.. annars skulle jag få medicinsk hjälp idag :-/

Vilken lättnad och lycka att få positiva nyheter :)
  • Hemlig78
    joseeffin skrev 2014-10-16 16:30:53 följande:

För läkaren sa att det var ett ma då jag Hade blödning + smärtor. Så gått hemma o väntat på om det skulle komma ngt.. annars skulle jag få medicinsk hjälp idag :-/

Vilken lättnad och lycka att få positiva nyheter :)
  • Hemlig78
    Lisa 236 skrev 2014-10-19 16:24:11 följande:

Fick åka in igen på nytt Vul idag.. och trots att det inte finns nån blödning eller nått misstänker de utomkveds.... så ledsen vet inte vilken gång i ordningen. Nu blir det återbesök på tisdag morgon får vi se vad de hittar på....sååååå leeedsen

Men, det sa dom inget om på första vul? Varför säger dom så nu?

Hoppas de kommer med positiva nyheter på tisdag.
  • Hemlig78

Jag lämnar Er

De aprikosa flytningar jag fick igår och idag var ett MI samma dag= 8+2 :(

Usch tårarna bara sprutar :(

Lycka till alla

Svar på tråden BF Juni 2015