BF Juni 2015
Försvann jag från lista ???
Försvann jag från lista ???
Flytningar är väl helt normalt? Jag har massor och är itne ett dugg orolig över dem.
Har slemmig vita flytningar, vet att det är normalt men är så orolig att det är något annat och början till MF. Någon som haft det och fått missfall? Eller hör det ens till missfall?
Hej
Vart i Sthlm bor du?
Vilken bm mottagning ska du välja?
Mvh
Grattis! :)
Japp, jag känner igen mig. Hade en vecka av crappy humör här nyligt, men visste inte då att jag var gravid... nu fattar jag ju! :D
Det stramar för mig oxå, just i nedre delen av magen på högra sidan, och ibland som det som du beskriver som ett litet håll, typ som jag kan känna vid ÄL ibland. Jag är beräknad dagen efter dig, så stämmer datumen lär vi ligga rätt lika. :)
Nu har jag 11 dagar kvar till VUL (mån den13). Oj det gör mig inte mindre orolig direkt :/
Hoppas du slipper oroa dig snart, jag har haft ljusrosa flytningar i en vecka nu men IVF kliniken säger att det är helt normalt så det är bara att hålla ut. Har dock köpt hem extra gravtest för att kunna ta för att lugna sinnet med jämna mellanrum :)
Flera skriver att ni kissar många gånger på natten, jag kissar bara 1-2 ggr.
Är det inte bra eller är det också normalt?
Nu har jag varit på VUL.
Trodde att jag låg i v 7+6 <-> 8+0 eftersom det var så det var beräknat från ägginstoppningen (IVF), men embryot var bara i v 7+3 <-> 7+4 = 3 -> 4 dagar yngre.
Hjärtat slog vilket var skönt.
Man är glad och lite orolig att det inte var exakt.
Vad tror ni?
Så roligt grattis, jag ska också på vul v.44, är väl då i vecka 8 (7+2) tror jag, vet du hur vanligt det är att hjärtat inte slår, är det det som kallas missed abortion, jag är jätterädd för att hjärtat inte ska slå, kan inte riktigt tro på den här graviditeten förändring efter ultraljudet... Grattis igen!
Påväg till vul nu!
Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.
Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan
För läkaren sa att det var ett ma då jag Hade blödning + smärtor. Så gått hemma o väntat på om det skulle komma ngt.. annars skulle jag få medicinsk hjälp idag :-/
För läkaren sa att det var ett ma då jag Hade blödning + smärtor. Så gått hemma o väntat på om det skulle komma ngt.. annars skulle jag få medicinsk hjälp idag :-/
Fick åka in igen på nytt Vul idag.. och trots att det inte finns nån blödning eller nått misstänker de utomkveds.... så ledsen vet inte vilken gång i ordningen. Nu blir det återbesök på tisdag morgon får vi se vad de hittar på....sååååå leeedsen
Jag lämnar Er
De aprikosa flytningar jag fick igår och idag var ett MI samma dag= 8+2 :(
Usch tårarna bara sprutar :(
Lycka till alla
Tack alla för alla snälla ord. Det värmer i kylan.