Inlägg från: carolinheiner |Visa alla inlägg
  • carolinheiner

BF Juni 2015

Inskrivning idag ett kort sådant då ja höll på att missa tiden ;) gravidhjärna! Alla värden såg bra ut :) klarade ta blodprov utan att ha någon med mig :) stolt som fan! Glukosbelastning på torsdag.. Äckligt men ett måste.. Ska även få träffa en dietist som förhoppningsvis kan hjälpa oss äta lite bättre än vad vi gör idag :) så ja slipper gå upp så mkt i vikt :)

• carolinheiner
    MammaBS skrev 2014-11-19 09:38:27 följande:

Alltså, jag hittar inte gruppen, Det är ju som sagt bättre att gå med i den som redan finns. Men jag hittar inte den. 

Du måste bli inbjuden då den e hemlig..
  • carolinheiner
    stayyoung skrev 2014-11-19 09:26:27 följande:

Vad gör man på inskrivningen?

Jag var på hälsosamtal för 6 veckor sedan där vi pratade om matvanor, alkohol etc.

Tar blodprover, pratar sjukdomar, tidigare grav å lite sånt :)
  • carolinheiner
    Baby Doll skrev 2014-11-20 11:25:07 följande:

Hej tjejer!
    Var på KUB test i måndags och allt såg bra ut, så på samma dag berättade vi för familj smile1.gif

Jag hoppar dock av tråden här, fick BF 27/5 smile1.gif     Önskar er all lycka till!

Här är de lyckliga syskonen smile1.gif

www.mybabydolls.se
    6 småttingar och en på väg smile5.gif

Jag har bf 30/5 men ja e kvar :)
  • carolinheiner
    Nillan77 skrev 2014-11-20 15:33:03 följande:

Det är en sak jag inte riktigt förstår. Varför går man med i tråden för BF juni när man har BF i maj??? Det känns lite konstigt när det är så många som är så långt före. 4 veckor räcker...

Vad spelar de för roll om man har bf 30/5 eller 1/6? De är inte så att här e folk som är med i gruppen å har bf i början eller mitten av maj..
  • carolinheiner
    Nillan77 skrev 2014-11-21 16:23:30 följande:
    19 maj tycker inte jag är slutet av maj, men det spelar väl ingen större roll egentligen. Jag bara funderade.
    Såg de sen :/
  • carolinheiner
    kanien skrev 2014-11-24 08:15:07 följande:
    Jag köpte caremaxx igår och det tog lång tid innan jag hittade hjärtljuden för jag var för högt upp. Hittade ljuden precis vid blygdbenet på vänstersida, nästan i ljumsken.. Här lät det inte heller som en galopperande häst men det slog olikt än när jag jämförde med mitt egna hjärtljud. Det lät som ett hjärta som slog klart och tydligt iaf smile1.gif
    När vi fick lyssna på hjärtat på förlossningen första gången i v 22+2 så lät de som en galopperande häst..

JAG anser att de e onödigt att försöka lyssna efter hjärtljuden själv då de kan öka oron.. Tror ändå att de e er puls ni har hört ändå.. För om ja inte minns fel ska deras hjärta pumpa på i 140-150 slag.. Eller har ja fel för mig? :o
  • carolinheiner
    Alvolina skrev 2014-11-25 20:09:38 följande:
    Jag skulle också kunna tänka mig Facebookgruppen.
    Bli vän med mig så kan ja bjuda in et i gruppen:)
  • carolinheiner
    Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-25 19:59:34 följande:

Vill jätte gärna hänga på i fb gruppen! Men lyckas inte kontakta tinkywinky! Nån som vill hjälpa mej? :)

Bli vän med mig så lägger ja till er! :) Carolin Johansson Halmstad har stöd musikhjälpen med på bilden ;)
  • carolinheiner

Michelle å angelica är tillagda i gruppen.. Admin ska nu bara godkänna :) men de va en till å namnet bara försvann från min hjärna.. Vad hette denna sista person så ja hittar henne?

Svar på tråden BF Juni 2015