BF Juni 2015
Jag tror jag måste vara med i den här tråden också.
Är beräknad BF 27 maj, men det är ju nästan juni ju. I maj -tråden känns det som att alla är så långt före...
Har läst lite om hur ni berättat, och vi berättade nu vid farsdag också som många andra (dock bara för föräldrar o syskon, vännerna får vänta till efter KUB, UL på onsdag). Tycker nog vi var lite fyndiga, köpte speciella t-shirts som det står "mannen, myten, legenden, MORFAR/FARFAR" och "Världens bästa MORMOR/FARMOR", designat som en stor stämpel på bröstet (snygga ).
Mamma har vetat ett tag så hon fick bara vanligt paket på posten men hon blev rörd ändå. :)
Sambons föräldrar bor bara någon timme bort på samma ort som hans syskon, och de var samlade av annan anledning i lördags så då fick de sina paket. De var lite tröga på att fatta (har redan barnbarn), men sen blev det jubel förstås och magen blev plötsligt allmän egendom, lite ovant hahaha! :D
Min pappa bor lååångt bort, men jag engagerade en av mina syskon som bor nära honom, som fick paketet hem till sig och sedan åkte till pappa igår.
Vi tajmade så jag ringde upp pappa samtidigt som han fick paketet så jag kunde "vara med" när han öppnade det. Han blev rätt förvånad men jätteglad förstås. :D
Så nu väntar vi på att göra UL på onsdag som sagt. Vi gör kub eftersom jag är över 35. Det känns jätteläskigt för det är vårt första barn och vi har försökt sååå länge (det är vårt andra IVF-försök).
Inte så "bara" att försöka igen om det visar sig vara allvarligt fel på fostret.... :'(
MEN om allt ser bra ut så går vi "public" till helgen, så håll tummarna! ;)