BF Juni 2015
Får jag hoppa in här? Gravid i v 10 (9+5), var på privat vul igår pga att tidigare graviditeter inte gått så bra men nu slog hjärtat på knytet och var 28 mm "lång" :D Första barnet och BF 12/6 :D
Får jag hoppa in här? Gravid i v 10 (9+5), var på privat vul igår pga att tidigare graviditeter inte gått så bra men nu slog hjärtat på knytet och var 28 mm "lång" :D Första barnet och BF 12/6 :D
jag sitter framför teven och äter på lite physalis. Var inte super uppmärksam och tog en tugga av en och när jag efter såg på tuggan som var kvar så såg jag att den var möglig och att jag råkat få i mig en liiiten bit av det. Jag hade dessvärre redan svalt när jag såg detta.
Det var knappt en knappnål som ja fick i mig.
Det borde inte vara hela världen va?
Jag som i vanliga fall har lätt att nojja över saker :/
Jag försöker tänka på att det finns människor som röker, dricker alkohol, tar droger, äter mögelost och annat som inte är bra för gravida ( kanske inte nån över huvudtaget i vissa fall) och jag sköter mig med allt annat man inte ska äta enligt livsmedelsverkets råd. Att det borde inte vara farligt..
Ringde igen och fick bara till svars att vila och dricka. Hon sa även att mitt blodtryck varit såpass bra så det behövdes ingen koll enligt henne å ville jag så får jag kontakta min bm imorgon.. förstår inte varför människor ska vara så sjukt otrevliga när de jobbar inom vården och får mig att bara känna mig jobbig för dem.. :/ blir nog ett samtal till vc å bm imorn om jag fortfarande mår såhär. Och kommer ju knappast våga ringa förlossningen igen....