Malllis skrev 2014-10-05 21:12:16 följande:
Jag håller tummarna för att allt är bra.
Om du känner dig orolig så skulle jag ringa till akuten och se om det finns möjlighet att göra ett vul ikväll. Annars så ring imorgon. Oron är inte bra för bebisen heller.
Fiiaaa skrev 2014-10-05 21:18:40 följande:
Det finns de som blöder i graviditeten. Tydligen fick min mamma en störtblödning i en av sina graviditeter, till och med gyn var övertygade om att det var mf på g, men sen slutade det och inget mer hände, resten av graviditeten var problemfri. (Fick reda på allt sånt här när jag blödde förra graviditeten).
Hur som helst är det klart du ska ha ett vul, ring till gynakuten el liknande och se till att de hjälper dig.
Håller såklart alla tummar jag kan för att allt är bra :)
lyckobubblor skrev 2014-10-05 21:37:14 följande:
Kram, säger som de andra och som du redan vet att det förmodligen inte är nåt. Men för din egen skull så boka in ett VUL imorgon.
Tack för era svar,dom hjälper mycket denna söndagskväll :) Brukar oftast se allt positivt och inte deppa ihop men ibland är det så skönt att få höra andras erfarenheter.
Resten av dagen har allt känts normalt, får se hur jag gör imorgon.. Annars har jag hälsosamtal på tisdag så kanske kan hålla mig tills dess och se vad bm tycker..
Imorgon har jag ju iaf annat att tänka på när man är på jobbet och klurar hur man ska lägga fram nästa lögn varför man till exempel inte dricker en hel kanna kaffe längre osv.. ;)