BF Juni 2015
Hej o hallå!
Tänkte hoppa in här i gruppen, fick ett på grav.test i början på veckan, och om diverse uträkningar stämmer så blir BF runt 22/6, så typ v 8 (7+5) nu då.
Det blir isåfall andra barnet, har en liten kille som kom i juli 2011. Det var inte meningen att det skulle bli närmre 4 år mellan syskonen, men kroppen ville visst annorlunda.. Har haft två tidiga missfall och håller nu alla tummar för att det vill sej denna gång.. tredje gången gillt ni vet
Har inte kontaktat BM ännu, gjorde det vid förra plusset och hann väl inte mer än lägga på luren så började jag blöda så den här gången tänker jag dra ut på det så länge som möjligt.
Inga speciella grav.symtom, förutom trötthet och andfåddhet. Första graviditeten så minns jag tröttheten framförallt, hur man kom hem efter en dags jobb, la sig på soffan och sov ett par timmar, käkade lite kvällsmat och typ gick o la sig igen.. Av förståeliga skäl så funkar ju inte det nu när man har en 3 åring hemma, så därför känns kanske tröttheten inte lika stor (man ges inte en chans till att känna efter om man säger så).
Har inte berättat det för någon än, inte ens sambon.. funderar på ifall jag ska säga något imorrn på fars dag kanske... eller om jag ska dra på det en liten stund till