BF Juni 2015
Hej! Jag hoppar in här också om det går bra!
Jag väntar vårt tredje barn och är i v 5+3 idag. Så enligt appen är jag beräknad den 28/5 :)
Känner mig mer hemma här än i Maj tråden:)
Hej! Jag hoppar in här också om det går bra!
Jag väntar vårt tredje barn och är i v 5+3 idag. Så enligt appen är jag beräknad den 28/5 :)
Känner mig mer hemma här än i Maj tråden:)
BF-lista
27 maj: Elsa83, första barnet, 30 år, Malmö
28 maj: Flor Mariposa, tredje barnet, 32 år
30 maj/1 juni: Sinilam, andra barnet,24 år!
30 maj-2 juni: Gizza, andra barnet, 31 år, Uppsala
30 maj: Fiiaaa, 32 år, första barnet, Uppsala
1 juni: saran86, andra barnet, 28år, Umeå
3 juni: KnytetsMamma, andra barnet, 34 år, Linköping
3 juni: jemi02, andra barnet, 30år, Stockholm
4 juni: Onilla, första barnet, 25 år, Halland
4 juni: stayyoung, första barnet, 26 år, Jönköping.
4 juni: micra, tredje barnet, 28 år, Västerås
7 Juni: Diamant, första barnet, 30 år, Göteborg.
Jag äter sushi så länge den är färsk, så därför ser jag till att gå till ett populärt ställe om jag skulle äta. Då vet jag att det inte är gammal fisk.
Känner dock att jag har dålig koll på vad man får och inte får äta.
Hur gör ni med kaffe? Jag dricker vanligen ca 3 koppar per dag men tänkte försöka dra ner till 1/dag.
Kaffet smakar annorlunda! Dricker för mycket kaffe vanligtvis, och jag blir fortfarande kaffesugen, men när jag dricker smakar det beskt och inte alls så gott som vanligt. Har därför inte varit så svårt att dra ner, nu dricker jag max 1-2 koppar om dan :)
Hej alla! Imorgon ska jag på bil! Är skitnervös att det inte ska vara något där. Dennaa långa väntan fram till de "säkra" veckorna är så jobbig. Försöker inte tänka på graviditeten så mycket och att inte ta ut glädjen i förskott men det är så himla svårt. Jag har flera mf bakom mig och första skedde i V 11.
Det positiva denna gång är att jag inte mår illa vilket jag har gjort alla andra graviditeter. Kanske där oron kommer ifrån?! Det som är denna gången är att jag har hiskeligt ont av växtvärken. Vaknar flera gånger per natt av smärtan. Innan har jag bara haft molande från och till. Tänker ju att min livmoder borde vara van vid detta nu men så dyker en annan galen tanke upp! Tänk om det är TVILLINGAR???? Hahaha det är inte lätt att vara gravid ????
Jag ska på VUL* ska det stå!
Hur lång gången är du nu? Jag var på väldigt tidigt VUL med sonen och det kan vara för tidigt att se något om man inte är i vecka 7-8 där kring. Då ser man både ett hjärta som slår och en pytte bebis. När jag var första ggn i typ vecka 6 såg man bara en hinnsäck för det är så smått så tidigt in i graviditeten. Men andra gången 2 veckor senare fick jag se ett litet hjärta ticka... Hoppas du får bra besked imorgon.
Någon mer än jag som har ont i huvudet. Alvedon hjälper ju inte ett jack shit!! :-/
Kan någon ta bort mig från bf-listan? Fått ett ma och väntar på att kroppen stöter bort graviditeten nu.
Lycka till alla ?? kramar
Kan någon ta bort mig från listan :'(
Å nej :( hoppas du är ok?! Kram
Fortfarande kvar på listan. Jättetacksam om någon kan tabort mig!
Man kan inte radera listan, bara kopiera den och sudda ut den texten man inte vill ha med och sen posta den och ingen har nog haft tid eller möjlighet att göra det ännu.
Jag tror de flesta är på jobbet nu och kollar Familjeliv i mobilen och att kopiera med mobilen blir så konstigt typsnitt, bättre att vänta tills någon kommer hem och kan göra det på datorn. Jag tror det görs så fort någon kan. Kram!
Ok, jag förklarade bara för jag har sett andra som kanske inte riktigt visste hur det med listan fungerade. Ingen har ju kopierat listan efter att du bad om det iheller så jag antar att ingen kunnat. Jag sitter inte själv vid en dator nu men kan göra det om en timme ungefär.